Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

بنیادهای چاکرا درمانی (قسمت اول)

بنیادهای چاکرا درمانی (قسمت اول)

اصول چاکرا درمانی برای آن طراحی شده تا شما را از طریق یافتن مراکز اصلی انرژی تان ( چاکراها)، به سفری برای بهتر شدن از آنچه در واقع هستید، رهنمون سازد.

به آموزشگاه چاکرا درمانی خوش آمدید!

این روش های ساده و در عین حال موثر طراحی شده اند تا در تمامی سطوح جسمی، ذهنی، احساسی و روحی، از راه زدودن گرفتگی ها در میدان انرژی تان و متعادل کردن جریان انرژی، بهبودی و سلامتی را به ارمغان آوردند. شما روش های انرژی بخش را برای ذخیره سازی و پالودن گرفتگی های انرژی، فرا خواهید گرفت و نیز خواهید آموخت چگونه انرژی خود را به حرکت درآورید و این فرصت را داشته باشید تا نیروهای دگرگون کننده ی تجسم، صدا، رنگ، رایحه درمانی، بازتاب شناسی، کریستال ها، سنگ های قیمتی و تمرین های بدنی را به کار گیرید.

ما با شناسائی چاکراهایمان، از انرژی خود، همچنین از انرژی ای که از آن کسی یا چیز دیگری است آگاه تر می شویم. برای نمونه، آیا تاکنون اتفاقی برای شما رخ داده است؟ در حال قدم زدن در خیابان، سرشار از احساسی متعالی هستید. مطمئن و در یک حالت روحی شاد. شما از کنار انبوهی از مردم یا تنها یک شخص عبور می کنید، شاید او را بشناسید و شاید هم نه، بر اثر این برخورد، ناگهان خود را غرق در افکار منفی می یابید، شاید با احساسی از خشم، همراه با عصبانیت، با شگفتی از خود می پرسید "این افکار از کجا آمدند، من همین حالا در چنان حالت روحی خوبی بودم، سالم و صمیمی". بسیار خوب، اکنون شما بد آورده اید، انرژی منفی شخص دیگری را گرفته اید و این انرژی به هاله ی شما رخنه کرده است. بنابراین بر این باورید که احساس ناخوشی دارید. واقعیت این است که کسی غیر از خودتان بار منفی اش را روی شما خالی کرده است و شما آن را در خود پذیرفته اید. وقتی از انرژی خود آگاه و مطمئن باشید، بی درنگ در خواهید یافت که انرژی شخص دیگری را به خود گرفته اید. (باورها، افکار، احساسات، آموزه های دوران کودکی، آموزه های اجتماعی و مانند اینها)

با بهره گیری از انواع روش ها و تمرین هایی که در این کتاب آمده است. قادر خواهید بود انرژی تان را پالوده و خود را به حالت عادی برگردانید. در این صورت، شما بهتر می توانید تصمیم بگیرید و آنچه را نیاز دارید انجام شود به روشنی ببینید. خلاصه اینکه شما بهتر می توانید زندگی خود را کنترل کرده و بیش از این، ناخودآگاه، تحت تاثیر اطرافیان خود نباشید. شما از چندین روش می توانید از آموزش های چاکرا درمانی بهره بگیرید. می توانید هر چاکرا را به طور جداگانه کاوش کنید، مثلا با گذراندن یک هفته روی هر چاکرا.

توصیه می شود پیش از اینکه کاری انجام دهید، خود را با مهارت های اولیه که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد، آشنا کنید. همین که مهارت های اولیه را فرا گرفتید، موضوع هر چاکرا را بخوانید. هر کدام از شما از نظر شنیداری وضعیت بهتری دارید، می توانید با ضبط کردن صدایتان در حال خواندن، تأثیرات شفابخش احساسی ذهنی و جسمی مربوط به هر چاکرا را ضبط کرده، نوار مدیتیشن خود را برای هر چاکرا فراهم سازید. سپس به نوار مربوطه گوش داده و با روش های دیگر درمان مقایسه کنید تا دریابید کدام یک از آنها بیشترین پاسخ را به شما می دهد. شاید همه ی آنها خوب باشد و شاید تنها یکی، این اهمیتی ندارد به خود اطمینان کنید.

این کتاب، بخش «انرژی شما کجا گرفتار شده است؟» را نیز شامل می شود این نوعی خودیابی است و برای این طرح شده تا شما را در پیدا کردن جایی که انرژی هایتان ممکن است گرفتار شده باشد، یاری رساند. این خودیابی کاملاً فراگیر است. شاید بخواهید به تمامی پرسش ها در یک نشست پاسخ دهید، هر چند انجام دادن دقیق و یک باره ی آن می تواند به شما در پیدا کردن محل گرفتگی های اصلی یاری رساند، گرفتگی هایی که به تأثیرات منفی در زندگی تان منجر می شود. پس از این، مرور خودیابی برای پاسخ به سوال هایی که به نظر می آید در آن لحظه در شما طنینی انداخته، پیشنهاد می شود ( پرسش هایی که به آنها پاسخ «آری» می دهید). سپس برگه ی پاسخ را بررسی کنید تا معلوم شود کدام چاکراها به آن پاسخ ها مربوط می شوند. یک بار که شما دریابید کدام چاکراها بیشتر نامتعادل اند، می توانید از هر کدام از درمان های پیشنهادی برای کاهش گرفتگی یاری بجویید. برای نمونه، گوش فرا دادن به نوار چاکراهای مربوطه، که شما را به تجسم رهنمود داده شده فرا می خواند، یا تنفس در رنگی که با آن چاکرا پیوند دارد، انتخاب کردن کریستالی مناسب و گذاشتن روی آن چاکرا، و مانند اینها. به تجربه دریافته ام مدیتیشن انرژی جاری برای بالا بردن سطح ارتعاش و پالودن گرفتگی ها در میدان انرژی شما بی نهایت نیرومند و موثر است.

 

 

بدلیل حفظ حقوق مولف، متن کامل کتاب در این سایت ارائه نمی‌شود.

بخش بعدی متن را می‌توانید در بنیادهای چاکرا درمانی (قسمت دوم) مطالعه نمایید.

برای شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات وارد سایت شوید اگر عضو نیستید ثبت نام کنید


  • منبع: بنیادهای چاکرا درمانی، نویسنده : ریدر دایمر، مترجم : سحر دیبا، ناشر : مترجم
  • تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1396 - 11:19
  • صفحه: سبک زندگی
  • بازدید: 4742

یادبان، نکوداشت یاد رفتگان

ارسال نظر

اطلاع رسانی

کافه خوندنی

مقاله بخوانید، جایزه نقدی بگیرید

از اول خرداد 1400

هر هفته 10 جایزه

100 هزار تومانی و 5 جایزه 200 هزار تومانی

هر ماه یک جایزه یک میلیون تومانی

و 2 جایزه 500 هزار تومانی

برای ثبت نام کلیک کنید

اعضا سایت، برای ورود کلیک کنید . . . 

 

اطلاع رسانی

آمار

  • بازدید امروز: 2981
  • بازدید دیروز: 6030
  • بازدید کل: 23029633