Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

چطور می توان از رژگونه به عنوان سایه چشم استفاده کرد؟

چطور می توان از رژگونه به عنوان سایه چشم استفاده کرد؟

چطور می توان از رژگونه به عنوان سایه چشم استفاده کرد؟ همه شما زیبا بودن و آرایش کردن را دوست دارید، اما در واقع هیچ ضرورتی وجود ندارد هر محصول آرایشی گران‌قیمتی را که روانه بازار می‌شود خریداری کنید.

همه شما زیبا بودن و آرایش کردن را دوست دارید، اما در واقع هیچ ضرورتی وجود ندارد هر محصول آرایشی گران‌قیمتی را که روانه بازار می‌شود خریداری کنید. همچنین نیازی نیست هر بار به دنبال یادگیری روش‌های ویژه استفاده از آنها باشید تا مهارت‌های آرایشگری را بیاموزید. یک فرد حرفه‌ای در آرایش به خوبی می‌داند که چگونه با استفاده از تعداد محدودی از آیتم‌ها و اقلام آرایشی، ظاهری بی‌نقص را با بودجه‌ای معقول ایجاد کند. در حقیقت آنها به ترفندها و هک‌های آرایشی مسلط هستند. ترفندهایی مانند استفاده از رژلب به جای رژگونه و یا شیوه استفاده از رژگونه به عنوان سایه چشم. همین ترفند ساده اما پرکاربرد نه تنها منجر به صرفه‌جویی در مصرف لوازم آرایشی و کاهش هزینه‌های ناشی از آنها می‌شود، بلکه باعث می‌شود تا در امر آرایشگری حرفه‌ای شده و کیف دستی سبک‌تری را هر روز به این طرف و آن‌ طرف حمل ‌کنید.

مقاله پیش رو یکی از ترفندهای کارآمد در آرایشگری، یعنی ترفندی که نشان می‌دهد چگونه از رژگونه به عنوان سایه چشم استفاده کنید را به شما می‌آموزد. شما به راحتی می‌توانید این ترفند را بدون خرید حتی یک پالت گران‌قیمت مثل سایه چشم رولوشن امتحان کرده و ببینید که چگونه به همان زیبایی برایتان کار می‌کند.

شیوه به کار بردن رژگونه به عنوان سایه چشم

همین ابتدای کار بدانید که هیچ ضرری در مورد استفاده از رژگونه به عنوان سایه چشم وجود ندارد، زیرا کاربرد این لوازم آرایشی، چند منظوره است. بنابراین با این روش می‌توانید از رژگونه برای افزودن مقدار مناسب رنگ به پلک‌های خود استفاده نمایید.

مرحله اول: آماده سازی پوست

قبل از به کار بردن رژگونه به عنوان سایه چشم، از یک پرایمر مناسب استفاده کنید تا رژگونه ماندگاری بیشتری داشته و محو نشود. همچنین با این کار رژگونه به مرور زمان چروک و ترک نمی‌خورد. همچنین یادتان باشد که رژگونه‌ها ظاهر روشن‌تری نسبت به سایه‌های چشم دارند، در نتیجه پرایمری را انتخاب کنید که با رنگ آن احساس راحتی می‌کنید.

سپس با استفاده از یک مرطوب‌کننده مناسب، بالا و پایین چشم را به خوبی مرطوب و آبرسانی کنید. این اولین قدم مهم در هر آرایش چشم است.

مرحله دوم: فرم دادن به ابروها

ابروهای خود را آرایش کنید. برای پر کردن ابروها گزینه‌های مختلفی همچون مداد، پودر، ژل و یا موم وجود دارد که بنابر سلیقه شخصی، از هر کدام که مایل هستید می‌توانید استفاده کنید. البته باز هم انتخاب با شماست که آرایش ابروها را مانند ما در این مرحله انجام دهید یا اینکه ترجیح می‌دهید پس از اتمام آرایش چشم‌ها آن را تکمیل نمایید. بعد از پر کردن ابروها، آنها را به خوبی برس بکشید تا به شکل مناسبی درآیند.

مرحله سوم: آرایش پایه چشم

مقداری آرایش پایه چشم را روی پلک‌های خود بزنید. دقت کنید که این مرحله به خصوص برای افرادی که پلک‌های چرب دارند اهمیت دارد. مهم نیست که آرایش چشم‌ها چقدر زیبا از آب درآمده باشد، زیرا بدون پرایمر یا آرایش بیس، چربی پلک‌ها همه چیز را خراب می‌کند.

مرحله چهارم: انتخاب رژگونه‌ اول جهت روشن کردن چشم‌ها

اکنون نوبت انتخاب رژگونه است. پیشنهاد می‌کنیم جهت انتخاب سایه برای انواع چشم، از رژگونه‌ای استفاده کنید که رنگی شبیه به رنگ هلویی روشن داشته باشد. این رنگ گزینه مناسبی برای استفاده در تمام قسمت پلک‌ها‌ است. با این کار فورا ناحیه چشم شما روشن شده و به دنبال آن کل صورت را نیز روشن و بیدار نشان می‌دهد.

می‌توانید رژگونه را با برس ارائه شده همراه با آن یا برس معمولی آرایش چشم به پلک‌ها بزنید. ما گزینه دوم را ترجیح می‌دهیم. زیرا زدن پودر با برس چشم در مقایسه با برس رژگونه بسیار آسان‌تر و کارآمدتر است. در نهایت چیزی که روی چشم‌ها بنظر می‌رسد سبک اما عالی برای استفاده روزانه و مانند شکل زیر است:

مرحله پنجم: انتخاب رژگونه دوم جهت واضح تر کردن چشم ها

حال با رژگونه دیگری که رنگ آن بیشتر به صورتی متمایل بوده و کمی ته رنگ هلویی دارد، در قسمت بالای پلک‌ها به سمت بیرون برس بکشید. این مرحله در واقع ظاهر واضح‌تری به چشمان شما می‌دهد. خواهید دید که با این کار چشم‌ها از قبل هم زنده‌تر و شفات‌تر به نظر می‌رسند.

مرحله ششم: کشیدن خط چشم

 اکنون وقت آن است که یک خط چشم نازک را روی چشم‌ها بکشید. در این مورد خط چشم‌های ژلی از نظر قدرت ماندگاری و رنگدانه بهترین کیفیت را دارند.

بدین منظور برس خط چشم خود را به سمت بالا و بیرون بکشید تا ظاهر بی‌نقص و دنباله‌داری ایجاد نماید. همچنین ترجیحا انتهای خط چشم را نازک کنید تا طبیعی‌تر بنظر برسد. دقت کنید که اگر مدل چشمان شما از نوع نیمه بسته یا به اصطلاح خمار است، خط چشم دنباله‌دار ضخیم ظاهر بهتری به چشمان شما می‌دهد. تصویر زیر ما حصل کار را بهتر نشان می‌دهد:

مرحله هفتم: استفاده از مداد چشم

حال با یک مداد مشکی مناسب خط چشمی را که کشیدید، فیکس نمایید. می‌توانید زیر چشم‌هایتان را نیز با آن تیره کنید تا چشم‌ها جلای بیشتری داشته باشند. اکنون کار تمام شده است و در زیر می‌توانید تصویر کامل شده را ببینید:

مرحله هشتم: فر کردن مژه‌ها

در این مرحله می‌بایست مژه‌هایتان را فر کرده و در صورت تمایل ریمل بزنید تا چشمانتان درشت‌ و بیدار به نظر برسند. از آنجایی که این آرایش قرار است کل روز با چشمانتان همراه باشد، نیازی به استفاده از ریمل‌های بلند‌کننده یا حجم‌دهنده اضافی ندارید. همین قدر که آنها را فر کنید، به نتیجه مطلوبی می‌رسید.

همه چیزراجع به روش استفاده از رژگونه به عنوان سایه چشم

حمل چندین لوازم آرایشی برای پوست، چشم، مژه‌ها و یا لب می‌تواند سنگین و طاقت‌فرسا باشد. با کمی هوشمندانه فکر کردن می‌توانید چندین ترفند آرایشی ساده مانند استفاده از رژگونه به عنوان سایه چشم و یا استفاده از خط لب به جای رژلب و... را به کار برده و این نیاز را مرتفع نمایید. گاهی اوقات نیز بعضی از لوازم آرایشی آنقدر گران‌قیمت هستند که ترجیح بر آن است تا جایگزینی برایشان انتخاب کنیم. از طرفی برخی پالت‌های سایه آنقدر پیگمنت‌های قوی و ضخیم دارند که باعث سنگین شدن چشم‌ها در پایان روز می‌شوند. در نتیجه طبیعتا دانستن این ترفندها راه‌گشا خواهد بود.

برای شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات وارد سایت شوید اگر عضو نیستید ثبت نام کنید


یادبان، نکوداشت یاد رفتگان

ارسال نظر

اطلاع رسانی

کافه خوندنی

مقاله بخوانید، جایزه نقدی بگیرید

از اول خرداد 1400

هر هفته 10 جایزه

100 هزار تومانی و 5 جایزه 200 هزار تومانی

هر ماه یک جایزه یک میلیون تومانی

و 2 جایزه 500 هزار تومانی

برای ثبت نام کلیک کنید

اعضا سایت، برای ورود کلیک کنید . . . 

 

اطلاع رسانی

آمار

  • بازدید امروز: 4651
  • بازدید دیروز: 1940
  • بازدید کل: 22923590