Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا

چرا شرکت های بزرگی مانند آمازون، گوگل، میتسوبیشی و نتفلیکس، برای سرمایه گذاری در شرایط رکود مالی، کانادا را به سایر کشورهای جهان ترجیح داده اند؟

هر چند در ادامه به مزیت های فراوان سرمایه گذاری در کانادا اشاره شده است، اما قصد داریم در ابتدا به یکی از مزیت های بسیار مهم سرمایه گذاری در کانادا بپردازیم. مزیت ویژه ای که سرمايه گذاري در كانادا می تواند برای سرمایه گذاران و کار آفرینان بین المللی به همراه داشته باشد، دریافت اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری است.

 

خوب است بدانید که کشور کانادا، سیستم بسیار جامع و کاملی برای ارزیابی و پذیرش سرمایه گذاران دارد. به شکلی که برنامه های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا، از محبوب ترین برنامه های مهاجرتی در این کشور نیز محسوب می شوند. این شیوه ی پذیرش کار آفرینان و سرمایه گذاران خارجی موجب شده است تا اقامت سرمایه گذاری کانادا نیز در دسترس باشد. به شکلی که بعد از 3 سال زندگی در کانادا، می توانید به راحتی برای دریافت حق شهروندی کانادا نیز اقدام کنید.

ذکر این نکته ضروری است که برای مهاجرت نیازمند آگاهی کامل از تمامی شرایط و روش های مهاجرتی هستید. این موضوع برای کشوری مانند کانادا که متنوع ترین، سریع ترین و کارآمدترین روش های مهاجرتی را به مهاجران در سرتاسر دنیا پیشنهاد می دهد، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

طبیعتا مهاجرت هزینه هایی را به همراه خود خواهد داشت. حال اگر قصد سرمایه گذاری در یک کشور را نیز داشته باشید، حتما باید ضمن آگاهی کامل از همه روش های سرمایه گذاری کانادا و شرایط مربوط به هر روش، از جدیدترین اخبار و قوانین مرتبط با سرمايه گذاري در كانادا نیز مطلع باشید.

این موضوع نیز خود نیازمند صرف زمان بسیار زیادی است. به همین دلیل و به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه های احتمالی و به منظور جلوگیری از بروز هر گونه اشتباه در فرآیند مهاجرت، توصیه می کنیم حتما از مشاوره یک وکیل مهاجرت به کانادا استفاده کنید.

انواع سرمایه گذاری در کانادا

کشور کانادا سرمایه گذاری را از طریق روش های مختلفی برای متقاضیان امکان پذیر کرده است. بنابراین، انواع مختلفی از سرمایه گذاری در کانادا که منجر به اخذ اقامت سرمایه گذاری کانادا نیز می شوند، برای سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است. به شکلی که در یک روش سرمایه گذاری در کانادا ممکن است از سرمایه گذار درخواست شود تا نقشی فعالانه در مدیریت و اداره کسب و کار مورد نظر داشته باشد. در حالی که در یک روش دیگر ممکن است نیازی به حضور فعالانه فرد سرمایه گذار نباشد. بلکه سرمایه گذار مبلغ مشخصی را تحت شرایط در نظر گرفته شده در برنامه مهاجرتی، برای سرمایه گذاری در یک طرح ضمانت شده دولتی ارائه می دهد.

می توان این گونه بیان کرد که سرمایه گذاری در کانادا از چند شیوه امکان پذیر است. برخی از روش های سرمایه گذاری در کانادا یا منجر به راه اندازی و ایجاد یک کسب و کار جدید در یکی از مناطق این کشور می شوند، و یا یک کسب و کار موجود در یکی از استان های کانادا، از طرف فرد سرمایه گذار خریداری می شود. همچنین، روش های خود اشتغالی، کار آفرینی و اخذ ویزای استارتاپ کانادا برای سرمایه گذاری کانادا نیز در نظر گرفته شده است. 

بنابراین، از آنجایی که روش های بسیار متنوعی برای سرمایه گذاری و کار آفرینی در کانادا وجود دارد، چنانچه قصد مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را دارید، بهتر است از مشاوره تخصصی وکلای مهاجرتی تراست استفاده کنید.

چرا که با توجه به اهداف مهاجرتی شما، وکیل با تجربه در تیم تراست می تواند بهترین برنامه مهاجرتی و سرمایه گذاری را به شما ارائه دهد. بدین منظور می توانید همین الان از طریق یکی از راه های ارتباطی، با مجموعه تراست تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره تخصصی، از فرصت های سرمایه گذاری در کانادا نیز با خبر شوید.

با توجه به اینکه شرایط سرمایه گذاری در هر یک از روش های در نظر گرفته شده و برای استان ها و مناطق مختلف کانادا ممکن است متفاوت باشند، در بخش های بعدی، روش های مختلف سرمایه گذاری در کانادا آورده شده است.

شرایط سرمایه گذاری در کانادا

با توجه به مطالب عنوان شده، حتما به این موضوع توجه کرده اید که شرایط سرمایه گذاری در کانادا با توجه به برنامه مهاجرتی ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، چنانچه بخواهید از طریق برنامه‌ مهاجرتی کارآفرینی بریتیش کلمبیا برای دریافت اقامت با سرمایه گذاری در کانادا اقدام کنید، به مبلغ سرمایه گذاری برای اقامت کانادا به اندازه ای حداقل برابر 600.000 دلار کانادا نیاز است.

این در حالی است که برای سرمایه گذاری کبک، سرمایه مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا به ارزش حداقل برابر با دو میلیون دلار کانادا در نظر گرفته شده است. همچنین، مبلغ سرمایه گذاری در کبک نیز حداقل برابر با 1.200.000 دلار کانادا تعیین شده است.

اما شرایط اقامت سرمایه گذاری در کانادا فقط مربوط به سرمایه شما نمی شود. بلکه علاوه بر حداقل سرمايه جهت خريد بيزينس در كانادا و یا راه اندازی یک کسب و کار در این کشور، ممکن است شرایط دیگری نیز با توجه به روش سرمایه گذاری در کانادا مورد توجه قرار گیرد.

به عنوان مثال، برای خرید یک کسب و کار در استان نیوبرانزویک کانادا، کسب و کار مورد نظر باید حداقل در مدت 3 سال قبل از ارائه درخواست مهاجرتی، به مدت 2 سال در مسیر سود آوری قرار داشته باشد. همچنین، شرایط سنی، سطح تحصیلات و برخورداری از حداقل نمره زبان طبق برنامه مهاجرتی نیز ممکن است از دیگر شرایط اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری باشد.

اگر قصد گرفتن پاسپورت کانادا از طریق سرمایه گذاری را دارید، می توانید برای آگاهی از شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، شرایط مربوط به هر یک از برنامه های مهاجرتی را مطالعه کنید. اما پیشنهاد می کنیم جهت کاهش هزینه های احتمالی و سرعت بخشیدن به روند مهاجرتی خود، و نیز مهاجرت با حداقل سرمایه برای اقامت کانادا، حتما از مشاوره وکلای مجرب تراست نیز استفاده کنید.

هزینه سرمایه گذاری در کانادا

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری از دیگر موضوعات مهمی است که می تواند نقش تعیین کننده ای در انتخاب مسیر مهاجرتی داوطلبان مهاجرت به کانادا داشته باشد. با توجه به این موضوع که حداقل مبلغ سرمایه گذاری در کانادا برای شرکت در هر برنامه مهاجرتی ممکن است متفاوت باشد، بنابراین نمی توان عدد ثابتی را به عنوان هزینه سرمایه گذاری کانادا بیان کرد.

اما به منظور مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا هزینه هایی نیز، به عنوان هزینه های ارائه درخواست نیاز است تا به دولت کانادا پرداخت شوند. اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا این هزینه ها را به منظور بررسی فرآیند مهاجرتی داوطلبان بدون توجه به ملیت آن ها در نظر گرفته است. به شکلی که، داوطلبانی که قصد دارند از طریق یکی از روش های سرمایه گذاری، کارآفرینی یا برنامه های خود اشتغالی به کانادا مهاجرت کنند، نیاز است تا هزینه های فرآیند درخواست مهاجرت را، که در ادامه به آن ها اشاره شده است، بپردازند:

مبلغ به دلار کانادا                

نوع هزینه درخواست

1575

متقاضی اصلی

825

همسر یا شریک زندگی

225

هر کودک وابسته با سن کمتر از 22 سال و هر فرزند با سن بیشتر از 22 سال که به دلیل شرایط خاص ذهنی یا فیزیکی، توانایی حمایت مالی از خود را نداشته باشد.

ذکر این نکته ضروری است که متقاضیانی که برای شرکت در یکی از برنامه های مهاجرت استانی درخواست خود را ارائه می دهند، ممکن است هزینه های دیگری را که از طرف نهاد مهاجرت استانی تعیین شده است، علاوه بر هزینه های ذکر شده بپردازند. بنابراین، هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا نیز یکی از انواع هزینه هایی است که چنانچه اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری مورد نظر باشد، نیاز است تا مورد توجه قرار گیرد.

درباره قیمت دلار کانادا در ایران بخوانید.

مراحل سرمایه گذاری در کانادا

درست است که مراحل مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا دشوار و زمان بر هستند، اما اصلاَ نگران نباشید! چرا که تمام مراحل اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا به وسیله کارشناسان مجرب تراست انجام می شود.

کافی است تا از طریق یکی از شماره تلفن های مجموعه تراست، کارشناسان مجرب تراست را از شرایط مهاجرتی خود مطلع کنید، تا به راحتی و در سریع ترین زمان، ویزای سرمایه گذاری در کانادا را به همراه اقامت دائم این کشور دریافت کنید. اما در ادامه، به مراحل مورد نیاز برای سرمایه گذاری کانادا اشاره شده است:

1. دریافت مشاوره اولیه

با دریافت یک وقت مشاوره، می توانید اولین گام برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا را بردارید. با توجه به این موضوع که روش ها و فرصت های مختلفی برای سرمایه گذاری در کانادا وجود دارند، شرایط شرکت در هر یک از برنامه های سرمایه گذاری نیز ممکن است متفاوت باشد. بنابراین، با توجه به شرایط مهاجرتی شما، بهترین روش سرمایه گذاری کانادا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

2. تنظیم قرار داد

با آگاهی از بهترین و ارزان ترین روش سرمایه گذاری در کانادا، می توانید صفر تا صد انجام مراحل مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا را، به وکلای برجسته تراست بسپارید. بنابراین، با تنظیم یک قرارداد، کارشناسان مجموعه تراست همه مراحل اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا را برای شما انجام خواهند داد. در نتیجه، تمام دغدغه های شما برای بروز هر نوع اشتباه و دشواری های اخذ ویزای کانادا برطرف خواهد شد.

3. دریافت مدارک اولیه

مدارک مورد نیاز با توجه به برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری در کانادا از شما دریافت خواهد شد. برخی از مدارکی که ممکن است از شما دریافت شوند عبارت هستند از: تجربه کار مدیریتی، برخورداری از حداقل دارایی مطابق با شرایط اعلام شده در برنامه سرمایه گذاری مورد نظر و نیز، مدارک مرتبط با برخورداری از حداقل نمره زبان از یکی از امتحان های معتبر.  

4. ارائه درخواست سرمایه گذاری و دریافت دعوت نامه

اظهار علاقه مندی و یا به اصلاح Expression of Interest برای شرکت در برنامه سرمایه گذاری استانی در کانادا انجام می شود. با توجه به درخواست و شرایط اعلام شده داوطلب سرمایه گذاری کانادا، یک دعوتنامه ارائه درخواست سرمایه گذاری (ITA) برای شما از طرف اداره مهاجرت صادر خواهد شد.

5. تهیه پروپوزال برای کسب و کار

اگر در برنامه سرمایه گذاری به ارائه یک طرح اقتصادی نیاز باشد، یک پروپوزال و یا به اصطلاح یک بیزینس پلن تدوین خواهد شد. کارشناسان با تجربه تراست در تهیه این طرح اقتصادی با جزئیات کامل، به شما کمک می کنند.

6. ارسال مدارک به همراه طرح اقتصادی

طرح پیشنهادی به همراه مدارک مورد نیاز به اداره مهاجرت کانادا ارائه می شود. در صورت نیاز به انجام مکاتبات و امور اداری، وکلای مجرب مجموعه تراست به بهترین شکل این امور را برای شما انجام خواهند داد.

7. امضای توافق نامه

بعد از ارزیابی مدارک و پذیرش طرح، نیاز است تا داوطلب سرمایه گذاری در کانادا، توافق نامه ای به منظور اجرای تعهدات کسب وکار با اداره مهاجرت کانادا به امضا برساند.

8. دریافت نامه حمایتی

در این مرحله، یک نامه حمایتی و یا یک تأییدیه از طرف اداره مهاجرت کانادا برای فرد متقاضی سرمایه گذاری و کار آفرینی در کانادا صادر می شود.

9. ارائه درخواست صدور ویزا

برای اخذ مجوز کاری موقت، جهت سرمایه گذاری کانادا تمام اقدامات مورد نیاز انجام خواهد شد. همه مراحل اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا به وسیله کارشناسان با تجربه تراست انجام می شود.

10. دریافت ویزا

در نهایت، ویزای سرمایه گذاری در کانادا به شما تقدیم می گردد.

 

سرمایه گذاری در کانادا، چرا با تراست؟

شاید مهم ترین دلیل برای اینکه با موسسه مهاجرتی تراست همکاری کنید این باشد که، تراست از تجربه ای طولانی در نمایندگی متقاضیان مهاجرت به کانادا برخوردار است. به شکلی که، با کمک مشاورین خبره و وکلای مجرب خود، موفق به ثبت صدها پرونده موفق مهاجرتی شده است.

همچنین، عضویت در انجمن مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا  (ICCRC)، این اجازه را به تیم تراست داده است تا به شکل قانونی، ارائه تمامی درخواست های مهاجرتی را برای همه سناریو های مهاجرتی فراهم کند. خوب است بدانید که تراست، نماینده قانونی و رسمی دانشگاه ها و کالج های مختلف در سرتاسر کانادا نیز می باشد.

از طرف دیگر، روش های سرمایه گذاری در کانادا بسیار متنوع هستند. تعداد بسیار زیاد برنامه های مهاجرتی و سرمایه گذاری کانادا موجب شده است تا گزینه های مختلفی برای مهاجرت به کانادا در دسترس متقاضیان مهاجرت به این کشور باشد. به شکلی که علاوه بر برنامه های دولت فدرال کانادا برای سرمایه گذاری و مهاجرت به این کشور، برنامه های بسیار متنوعی نیز از طرف نهادهای دولتی استانی برای سرمایه گذاران خارجی و متقاضیان مهاجرت به کشور کانادا در نظر گرفته شده است.

در نتیجه، برای انتخاب مناسب ترین روش سرمایه گذاری در کانادا نیاز است تا اشراف کاملی به تمامی راه های مهاجرتی و نیز، آگاهی همه جانبه از شرایط و مراحل سرمایه گذاری در هر یک از روش ها وجود داشته باشد. کارشناسان تراست با برخورداری از سال ها تجربه در انجام موفقیت آمیز تعداد زیادی از پرونده های مهاجرتی، می توانند شرایط کامل و منحصر به فرد شما را به خوبی دریافت و مورد ارزیابی قرار دهند. سپس، آن گروه از روش های مهاجرتی و سرمایه گذاری کانادا را که مناسب با شرایط ویژه شما باشند، در اختیار شما قرار خواهند داد. این موضوع اهمیت بسیار زیادی در افزایش شانس موفقیت شما در اخذ ویزای کانادا خواهد داشت. به علاوه، با توجه به اطلاع همه جانبه از شرایط برنامه های مهاجرتی، ریسک شرکت در فرآیند مهاجرت به کانادا به حداقل خواهد رسید.  

وکلای با تجربه تراست ضمن بررسی شانس پذیرش شما در مقایسه با سایر پرونده های مهاجرتی، میزان موفقیت شما را مورد بررسی قرار داده و شما را با اطمینان برای سرمایه گذاری در کانادا راهنمایی خواهند کرد. با استفاده از خدمات موسسه مهاجرتی تراست، روند کار مهاجرت و اخذ اقامت کانادا سریع‌تر و شانس پذیرش شما به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

چنانچه در یک مسیر مهاجرتی خاص، نیاز باشد تا سازمان مهاجرت کانادا نسبت به سودآوری کسب و کار مورد نظر اطمینان یابد، وکلای خبره تیم تراست، با انجام مکاتبات و افزایش شانس پذیرش شما، خیال شما را از این بابت نیز آسوده خواهند کرد.

دلایلی که تراست بهترین انتخاب شما برای انجام کلیه امور مرتبط با سرمایه گذاری و مهاجرت به کانادا است:

1. درصد بالای پرونده های سرمایه گذاری ویزا شده

آمار موفقیت در اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا در موسسه مهاجرتی تراست و در سال‌های اخیر، بسیار چشم گیر و به اندازه ۹۰ درصد بوده است. این بدان معنا است که از هر ۱۰ داوطلب مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری که با شرکت تراست همکاری داشته ‌اند، ۹ متقاضی در همان بار اول موفق به دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا شده اند.

2. متعهد به مشتری، مقید به نتیجه

صفر تا صد کار مهاجرت خود را با خیالی راحت به وکلا و مشاوران متعهد و مجرب تراست بسپارید و ویزای سرمایه گذاری کانادا را از ما دریافت کنید.

3. دریافت مشاوره از وکیل رسمی اداره مهاجرت در تمامی مراحل مهاجرت

تیم حرفه ای تراست افتخار دارد که از وکلای مجرب در همه مراحل مهاجرت برای انجام فرآیند مهاجرتی شما استفاده می کند.

با توجه به این موضوع که برای دریافت اقامت در کانادا از طریق سرمایه گذاری و شرکت در برخی از برنامه های مهاجرتی، نیاز است تا تمام داوطلبان یک طرح از کسب و کار و یا به اصطلاح بیزینس پلن خود را ارائه دهند، مشاوره با وکلای با تجربه تراست می تواند درصد قبولی و پذیرش طرح اقتصادی شما را نیز افزایش دهد.

وکلای مهاجرتی تراست ضمن آگاهی از شرایط و قوانین سرمایه گذاری در کانادا، شما را در تدوین بهترین بیزینس پلن به خوبی یاری خواهند کرد. بنابراین، از طریق تماس با یکی از شماره تلفن های مجموعه تراست، همین الان کارشناسان مجرب ما را از شرایط خود برای اخذ تابعیت کانادا با سرمایه گذاری مطلع کنید.

برای شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات وارد سایت شوید اگر عضو نیستید ثبت نام کنید


  • تاریخ: سه شنبه 19 بهمن 1400 - 08:09
  • صفحه: گوناگون
  • بازدید: 3158

یادبان، نکوداشت یاد رفتگان

ارسال نظر

اطلاع رسانی

کافه خوندنی

مقاله بخوانید، جایزه نقدی بگیرید

از اول خرداد 1400

هر هفته 10 جایزه

100 هزار تومانی و 5 جایزه 200 هزار تومانی

هر ماه یک جایزه یک میلیون تومانی

و 2 جایزه 500 هزار تومانی

برای ثبت نام کلیک کنید

اعضا سایت، برای ورود کلیک کنید . . . 

 

اطلاع رسانی

آمار

  • بازدید امروز: 283
  • بازدید دیروز: 9027
  • بازدید کل: 22928249