Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

هر آنچه که باید درباره خرید جاکفشی بدانید

هر آنچه که باید درباره خرید جاکفشی بدانید

این روزها تنوع محصولاتی که برای دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار می گیرند افزایش یافته است.

این روزها تنوع محصولاتی که برای دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار می گیرند افزایش یافته است. زمانی که به دور و برتان نگاه می کنید با عناصر مختلفی روبرو می شوید که هر کدام از آن ها نقش مهمی در زیباتر شدن خانه تان ایفا می کنند.

یکی از همین عناصر جاکفشی است. جا کفشی کاربرد مهمی در خانه ها دارد و در بیشتر موارد اهمیت آن در دکوراسیون داخلی نادیده گرفته می شود. اگر تصمیم دارید یک جا کفشی مناسب برای خانه تان بخرید و  به دنبال اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید تا انتها ما را همراهی کنید.

نکات مهمی که به هنگام خرید جاکفشی باید مدنظر داشته باشید

تا به حال برایتان پیش آمده است که وسیله ای را خریداری کنید و از ست نبودنش با سایر وسایل خانه ناراضی باشید؟ به طور حتم در چنین ماجرایی درگیر بوده اید. زمانی که وارد منزل می شوید اولین چیزی که نظرتان را به سمت خود جلب می کند جا کفشی است.

این عنصر نقش بسزایی در تمیز و مرتب دیده شدن خانه ایفا می کند و در عین حال می تواند فضای داخلی و خارجی تان را مدیریت نماید. اگرچه خرید جا کفشی مناسب برای خانه کار چندان سختی نیست، اما دانستن برخی از نکات مهم کمک تان می کند خرید مطمئن تری داشته باشید و بودجه تان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

محل قرارگیری جا کفشی تان را مشخص کنید

خوب حالا که تصمیم گرفته اید یک جاکفشی مناسب برای خانه تان بخرید قبل از هر کاری باید جایگاه آن را مشخص کنید. برخی از افراد ترجیح می دهند این عنصر مهم را بیرون از خانه شان قرار دهند و بعضی ها آن را درست جلوی ورودی منزل می گذارند.

راهرو و راه پله جزء محبوب ترین و رایج ترین مکان هایی است که جا کفشی در آن قرار داده می شود. پس قبل از اینکه دست به کار شوید و مدل های جاکفشی را بررسی کنید باید مکان قرار گرفتن آن را تعیین کنید. حالا می توانید عرض و ارتفاع جا کفشی را به درستی مشخص کنید و از فضایی که دارید بهترین استفاده را ببرید.

جنس جاکفشی را تعیین کنید

 اگر سری به بازار بزنید یا سایت های اینترنتی را کاوش کنید، متوجه خواهید شد که این وسیله همانند سایر وسایلی که برای خانه تولید می شوند جنس های مختلفی دارد. برای تولید این عنصر از مواد مختلفی همچون نئوپان، ام دی اف یا لترون استفاده می شود.

این مواد هزینه کمتری بر روی دوش تان می گذارند. با اینحال اگر به دنبال خرید یک جاکفشی زیبا و در عین حال کاربردی هستید می توانید از مدل هایی که از چوب ساخته شده اند هم استفاده کنید. اگرچه جاکفشی های ساخته شده با چوب قیمت بالاتری دارند اما کیفیت شان بالاتر از آن چیزی است که تصورش را می کنید.

به فکر ست کردن جا کفشی باشید

حالا که دو مرحله بالا را به خوبی طی کردید، باید به فکر ست کردن این وسیله ارزشمند با سایر قسمت های خانه تان باشید. به وسایلی که نزدیکی جا کفشی قرار دارند خوب نگاه کنید. این وسایل چه رنگی هستند؟ از چه جنسی تولید شده اند؟ اگر بیشتر وسایل خانه تان به رنگ سفید است می توانید از جاکفشی هایی که به رنگ سفید هستند استفاده کنید.

با انواع جا کفشی بیشتر آشنا شوید

در بخش قبلی مقاله سعی کردیم نکاتی که شما را در یک خرید مطمئن یاری می کنند بیان کنیم. حالا نوبت به بررسی انواع جاکفشی می رسد. جا کفشی یکی از پر کاربردترین وسایلی است که هر خانواده ای به آن نیاز دارد. این وسایل انواع مختلفی دارند و هر کدام شان مزایای خاصی برایتان خواهند داشت. در ادامه به بررسی انواع مختلف جا کفشی می پردازیم.

 

 

جا کفشی های مدرن

اگر دکوراسیون خانه تان مدرن است و می خواهید یک جا کفشی شیک را برای ست کردن انتخاب کنید باید به سراغ این مدل بروید. در طراحی این جاکفشی ها از معماری های مدرن استفاده می شود و جنس آن از چوب های با کیفیت انتخاب می گردد. این مدل ها کشوهای مختلفی دارند و می توانند فضای بی نظیری را در اختیارتان بگذارند.

جاکفشی آینه دار

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به ظاهرشان اهمیت می دهند و مدام خودشان را جلوی آینه وارسی می کنند این نوع جا کفشی بهترین گزینه برایتان خواهد بود. این نوع جا کفشی کاربرد مختلفی دارد و می تواند فضای خانه تان را بزرگ تر از آن چه که هست نشان دهد.

جا کفشی های کنسولی

برای افرادی که به آپارتمان نشینی عادت کرده اند جا کفشی کنسولی یک انتخاب منطقی و مقرون به صرفه خواهد بود. این گزینه به دلیل اندازه کوچکی که دارد می تواند در فضای اطراف تان صرفه جویی کند.

جا کفشی دیواری

اگر فضای خانه تان کوچک است یا می خواهید از فضایی که در اختیار دارید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید خرید جاکفشی دیواری را فراموش نکنید. این جا کفشی ها بر روی دیوار نصب می شوند و فضای بسیار کمی از خانه را به خود اختصاص می دهند.

جا کفشی های ایستاده

این مدل به دلیل فضای زیادی که دارد به شما اجازه می دهد وسایل بیشتری در آن بگنجانید. جا کفشی های ایستاده معمولا فضایی برای قرار دادن کفش، پوشیدن لباس یا کفش یا آویز لباس دارند و جزء وسایل همه کاره در خانه به حساب می آیند.

جا کفشی های چند تکه

این نوع جا کفشی ها همانند تکه های یک پازل کنار هم قرار می گیرند و به شما کمک می کنند طرح ویژه و خاصی را برای خانه تان انتخاب کنید.

استفاده از جاکفشی چه مزایایی برایتان دارد؟

  • فضای خانه تان را مدیریت می کند.
  • ظاهر خانه تان را بهبود می بخشد.
  • تنوع بیشتری به دکوراسیون خانه تان می بخشد.
  • طرح های متنوعی را در اختیارتان می گذارد.
  • هزینه آن نسبت به سایر وسایل خانه کمتر است.

سخن نهایی

خرید جاکفشی یکی از موارد مهمی است که در انتخاب آن باید نکات مختلفی را مدنظر داشت. در این مقاله سعی کردیم به طور مختصر به بررسی این نکات بپردازیم.

برای شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات وارد سایت شوید اگر عضو نیستید ثبت نام کنید


  • تاریخ: شنبه 2 اسفند 1399 - 12:10
  • صفحه: گوناگون
  • بازدید: 2816

یادبان، نکوداشت یاد رفتگان

ارسال نظر

اطلاع رسانی

کافه خوندنی

مقاله بخوانید، جایزه نقدی بگیرید

از اول خرداد 1400

هر هفته 10 جایزه

100 هزار تومانی و 5 جایزه 200 هزار تومانی

هر ماه یک جایزه یک میلیون تومانی

و 2 جایزه 500 هزار تومانی

برای ثبت نام کلیک کنید

اعضا سایت، برای ورود کلیک کنید . . . 

 

اطلاع رسانی

آمار

  • بازدید امروز: 2261
  • بازدید دیروز: 9027
  • بازدید کل: 22930227