Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

راز عمر طولانی پیرترین زن دنیا چه بوده است؟!!

راز عمر طولانی پیرترین زن دنیا چه بوده است؟!!

نام پیرترین زن دنیا در حالی در رکورد جهانی گینس ثبت شده است که این خانم بِس کوپر نام داشته و ۱۱۶ سال نیز عمر کرده است. این در حالی است که وی ۴ سال پیش، در جورجیا از دنیا رفته اما قبل از مرگش راز عمر طولانی‌اش را فاش کرد.

نام پیرترین زن دنیا در حالی در رکورد جهانی گینس ثبت شده است که این خانم بِس کوپر نام داشته و ۱۱۶ سال نیز عمر کرده است. این در حالی است که  وی ۴ سال پیش، در جورجیا از دنیا رفته اما قبل از مرگش راز عمر طولانی‌اش را فاش کرد. این خانم که مادر مادربزرگ چندین نوه و نتیجه است قانون‌های ساده‌ای را برای داشتن طول عمر بسیار طولانی فاش کرد. 

پیرترین زن دنیا در ایالت تنسی امریکا در ۲۶ آگوست ۱۸۹۶ به دنیا آمد و صاحب ۴ فرزند و ۱۴ نوه و بیش از ۱۲ نتیجه و ندیده بوده است. خانم بس و یا بهتر بگوییم پیرترین زن دنیا در زمان جنگ جهانی اول برای تدریس به ایالت جورجیای امریکا آمد و شوهرش را برای اولین بار آنجا ملاقات کرد و با او آشنا شد؛ کسی از سال ۱۹۲۰ شریک زندگی‌اش شد و ۴۰ سال با او زندگی کرد. سرانجام به دلیل کهولت سن، در اواخر دوران زندگی خود در یک آسایشگاه سالمندان در مونرو زندگی می‌کرد.

پیرترین زن دنیا

هیئت داوران رکورد جهانی گینس تأییدیه رسمی را در زمان حیات خانم کوپر پیرترین زن دنیا به دلیل چنین رکورد ارزشمندی اعطا کردند و البته ثبت این رکورد شاهکار در چنین سنی توسط گروه تحقیقاتی پیرشناسی در لس‌آنجلس نیز تأیید شده است و بد نیست بدانید که این گروه سن افرادی که فراتر از یک قرن زندگی می‌کنند را تأیید می‌نماید.

البته راز عمر طولانی پیرترین زن دنیا یعنی خانم بِس کوپر از زبان خودش این بوده است که :

همیشه در زندگی حواسم به زندگی خودم بوده و هله‌هوله نمی‌خورم.

پیرترین زن دنیا

بنابراین اگر شما نیز می‌‌خواهید عمرتان به درازا بکشد و زود بدرود حیات نگویید، و اگر خانم هم هستید و میخواهید رکورد پیرترین زن دنیا را از آن خود کنید بهتر است  مشغول به کارهای خودتان باشید، در احوالات و زندگی دیگران تجسس نکنید و غذاهای شکم پرکن و غیرمغذی مثل فست‌فود یا غذاهای حاضری موجود در رستوان‌ها را که اکثراً بیماری‌زا هستند نخورید.

بد نیست بدانید که رکورد قبلی پیرترین زن دنیا متعلق یه یوجین جی. سان بورن بود که در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۱ در سن ۱۱۴ سال و ۱۹۶ روزگی درگذشت.

برای شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات وارد سایت شوید اگر عضو نیستید ثبت نام کنید


یادبان، نکوداشت یاد رفتگان

اطلاع رسانی

کافه خوندنی

مقاله بخوانید، جایزه نقدی بگیرید

از اول خرداد 1400

هر هفته 10 جایزه

100 هزار تومانی و 5 جایزه 200 هزار تومانی

هر ماه یک جایزه یک میلیون تومانی

و 2 جایزه 500 هزار تومانی

برای ثبت نام کلیک کنید

اعضا سایت، برای ورود کلیک کنید . . . 

 

اطلاع رسانی

آمار

  • بازدید امروز: 1060
  • بازدید دیروز: 9027
  • بازدید کل: 22929026