Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

رفع بخار شیشه خودرو با راهکاری ساده و سریع و آسان!

رفع بخار شیشه خودرو با راهکاری ساده و سریع و آسان!

رفع بخار شیشه خودرو با راهکاری ساده و سریع امکان پذیر خواهد بود اگر چه شاید از نظر برخی پاسخ به این سوال بسیار ساده است و اولین راه حل هم همان استفاده از یک پارچه خشک است اما باید گفت روش بهتر و کارآمد تری هم وجود دارد.

همانطور که می دانید رانندگی با شیشه بخار گرفته کار بسیار خطرناکی است. اگر در اتومبیل خود تنها باشید و شیشه خودرو شما بخار گرفته باشد پاک کردن شیشه هم موجب پرت شدن حواس شما از رانندگی شده و ممکن است باعث بروز تصادف شود . البته پاک کردن شیشه با پارچه خشک هم چندان تاثیری ندارد چون خیلی زود دوباره بخار روی شیشه ها آمده و دید را مختل می کند.

چگونه می توانید بخار شیشه خودرو را بصورت سریع رفع کنید

بهترین و ساده ترین روش برای رفع بخار شیشه خودرو این است که یکی از شیشه‌ ها را پایین بکشید. در این صورت هوای خشک از بیرون وارد خودرو شما شده و سپس گرم می شود، حالا می تواند بصورت کامل رطوبت داخل را به خود جذب کند. تنها کافیست شیشه خودرو را به اندازه بسیار کمی پایین بیاورید.

اما روش مناسب دیگر هم خاموش کردن سیستم گردش هوای داخلی اتومبیل است. اگر شیشه خودرو بخار کرده به این معناست که هوای خارج خودرو بسیار سرد است و بخار آب زیادی ندارد. به همین دلیل اگر سیستم گردش هوای داخلی را خاموش کنید هوای بیشتری از خارج به داخل خواهد آمد تا در رفع بخار شیشه خودروتان به شما کمک کند.

چگونه می توانید بخار شیشه خودرو را بصورت سریع رفع کنید

روشن کردن سیستم تهویه هوای خودرو هم راه بسیار موثری برای رفع بخار شیشه خودرو است. تهویه هوا باعث می شود که هوای داخل خودرو زودتر خشک شده و بخار ها از روی شیشه ها زدوده شوند.

چگونه می توانید بخار شیشه خودرو را بصورت سریع رفع کنید

روش دیگر این است که بخاری اتومبیل را روشن کنید.  میزان درجه آن را در زیاد ترین حالت خود قرار دهید. هوای گرمی که از خروجی بخاری خارج می شود آب و رطوبت زیادی را به خود جذب می کند که خیلی زود می توانید اثر آن را روی شیشه اتومبیل خود مشاهده کنید.

برای شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات وارد سایت شوید اگر عضو نیستید ثبت نام کنید


یادبان، نکوداشت یاد رفتگان

اطلاع رسانی

کافه خوندنی

مقاله بخوانید، جایزه نقدی بگیرید

از اول خرداد 1400

هر هفته 10 جایزه

100 هزار تومانی و 5 جایزه 200 هزار تومانی

هر ماه یک جایزه یک میلیون تومانی

و 2 جایزه 500 هزار تومانی

برای ثبت نام کلیک کنید

اعضا سایت، برای ورود کلیک کنید . . . 

 

اطلاع رسانی

آمار

  • بازدید امروز: 4567
  • بازدید دیروز: 1940
  • بازدید کل: 22923506