Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

سفری رویایی با کابین فرست کلاس هواپیماهای مسافربری لوکس جهان!

سفری رویایی با کابین فرست کلاس هواپیماهای مسافربری لوکس جهان!

کابین فرست کلاس هواپیماهای مسافربری لوکس برای سفری رویایی حتما خواسته ی هر گردشگری خواهد بود چرا که مثلا وقتی در کابین‌های فرست کلاس هواپیمایی سنگاپور سفر می‌کنید، دیگر مجبور نیستید فضای شخصی خود را با مسافران دیگر به اشتراک بگذارید.

کابین فرست کلاس هواپیماهای مسافربری لوکس برای سفری رویایی حتما خواسته ی هر گردشگری خواهد بود چرا که مثلا وقتی در کابین‌های فرست کلاس هواپیمایی سنگاپور سفر می‌کنید، دیگر مجبور نیستید فضای شخصی خود را با مسافران دیگر به اشتراک بگذارید. کابین شما با دارا بودن درب و پنجره کشویی حریم شخصیتان را فراهم می‌کند و وسعت کابین باعث می‌شود در طول سفر احساس راحتی کنید. 

 

کابین فرست کلاس لوفت‌هانزا : سفر با فرست کلاس لوفت‌هانزا به این مفهوم است که شما همیشه می‌توانید انتظار دریافت خدمات متمایز و منحصر به فرد را داشته باشید. پرواز با خط هوایی فرست کلاس لوفت‌هانزا غذاهای لذیذ، تختخواب مناسب با کیفیت بالا و خدمات منحصر به فرد در محیطی مجلل را به مسافران خود ارائه می‌دهد. بنابراین، شما تا رسیدن به مقصد سفر می‌توانید کاملاً استراحت کرده و روز خود را در مقصد پر از انرژی آغاز کنید.

لوفت‌هانزا تجربه سفری متفاوت را برای شما رقم می‌زند. نرخ مسیر یک‌طرفه جوانزبرگ به فرانکفورت، خط هوایی فرست کلاس لوفت‌هانزا ۵۵۲۰ دلار است.

کابین فرست کلاس و سوئیت‌های خط هوایی امارات : سوئیت‌های مجلل امارات امکانات فراوانی را برای مسافران فراهم کرده است. از جمله این امکانات می‌توان به مینی‌بار مجهز شخصی، کم و یا زیاد کردن نور محیط، فضایی کاملاً خصوصی و مجزا از بقیه مسافران، انتخاب سرگرمی بر حسب علاقه خود، استراحت در سینمای شخصی، دوش آب گرم در ارتفاع ۴۰۰۰۰ فوتی، آب‌میوه‌های تازه، تبدیل صندلی به تختخواب کامل با تشک و بالشت و کیف مخصوص لوازم آرایشی بهداشتی با برند بولگاری اشاره کرد. پرواز با سوئیت‌های شخصی فرست کلاس امارات با هواپیماهای A380 و بوئینگ‌ ۷۷۷s صورت مى گیرد.

خط پرواز امارات ارائه غذاهای مجلل با منوی سفارشی و همچنین میان‌وعده در نیمه شب را برای مسافران در هر زمانی امکان‌پذیر کرده است. سرآشپزهای ماهر امارات غذاهای متنوع مناطق مختلف دنیا را با استفاده از مواد غذایی تازه محلی تهیه می‌کنند. علاوه بر این، انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌های سرد و گرم باب ذائقه مسافران در هر زمانی که بخواهند سرو می‌شود.

قابلیت انتخاب از میان بیش از ۲۵۰۰ کانال، جدیدترین فیلم‌های سینمایی به چند زبان مختلف، موسیقی‌های مختلف از سراسر دنیا یا بازی‌های کامپیوتری، اخبار روز یا غیره نیز برای مسافران فرست کلاس خط هوایی امارات امکان‌پذیر است. هواپیمای فرست کلاس امارات در مسیر آکلند، نیوزیلند به بریسبن، استرالیا پرواز می‌کند. قیمت یک‌طرفه این مسیر پروازی ۸۳۴ دلار است.

کابین فرست کلاس در پرواز سنگاپور : کابین‌های شخصی خط هوایی سنگاپور را طراح فرانسوی ژان ژاک کاست طراحی کرده است. در طراحی داخلی سوئیت های مجلل این پرواز به‌منظور ایجاد فضایی گرم و نرم و آرامش بخش از ترکیب رنگ‌های کرم و قهوه‌ای و جنس چرم و چوب استفاده شده است.

پرواز فرست کلاس سنگاپور امکانات فراوانی برای سرگرم کردن مسافران در طول سفر فراهم کرده است. این امکانات از قبیل برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌های سینمایی، موسیقی، بازی و اپلیکیشن ها هستند. با انتخاب این پرواز می‌توانید در طول سفر با دوستان و آشنایان خود از طریق اینترنت در ارتباط باشید. این پرواز با هواپیمای ایرباس ۳۸۰ انجام می‌شود و مسیر پروازی آن بمبئی به سنگاپور است. نرخ پرواز یک‌طرفه ۳۳۲۴ دلار می باشد.

 سوئیت‌های مجلل و کابین فرست کلاس خط هوایی کاتای پاسفیک : با پرواز فرست کلاس کاتای پاسفیک مسافران می‌توانند سفری آسان و لذت‌بخش را تجربه کنند. مسافران فرست کلاس پرواز کاتای پاسفیک می‌توانند از سرعت انجام کارهایشان در فرودگاه‌های بزرگ در سراسر دنیا شگفت‌زده شوند و این امکان نیز برای آن‌ها فراهم شده است که با خود اضافه بار همراه داشته باشند.

سوئیت مجلل فرست کلاس کاتای پاسفیک راحت و کاملاً شخصی است. مسافران با انتخاب پرواز فرست کلاس کاتای پاسفیک و ورود به کابین خصوصی خود تجربه‌ای مجلل و فراموش‌نشدنی را رقم خواهند زد. از امکانات در دسترس در سوئیت مجلل فرست کلاس کاتای پاسفیک می‌‌توان به این موارد اشاره کرد: صندلی راحت با قابلیت تنظیم با صفحه نمایش لمسی کنترلی، صندلی ماساژ، تبدیل صندلی به وسیع‌ترین تختخواب مسطح و نرم در آسمان با تشک ضخیم و پتوی پنبه‌ای و بالشت و کوسن‌های لطیف. اگر تمایل داشته باشید، کارکنان پرواز تخت شما را برای خواب آماده می‌کنند.

کاتای پاسفیک برای مسافران در آسمان دفتر کار نیز فراهم کرده است. این پرواز با آماده کردن محل کار خصوصی و وسیع برای مسافران ویژه، این امکان را برای آن‌ها ایجاد می‌کند که در طول پرواز بتوانند به‌ آسانی بر کار خود تمرکز کنند و دستگاه‌های الکترونیک خود مانند لپ‌تاپ و تب‌لت و… را با پریز برق صندلی یا پورت یو اس بی شارژ کنند.

منوی این پرواز شامل غذاهای آسیایی و بین‌المللی است که تیم آشپزی متخصص آن را تهیه می‌کند. مسافران می‌توانند برای تجربه طعم واقعی غذاهای چینی و هنگ‌کنگی غذاهای متنوع چینی کلاسیک سفارش دهند.

برای شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات وارد سایت شوید اگر عضو نیستید ثبت نام کنید


یادبان، نکوداشت یاد رفتگان

اطلاع رسانی

کافه خوندنی

مقاله بخوانید، جایزه نقدی بگیرید

از اول خرداد 1400

هر هفته 10 جایزه

100 هزار تومانی و 5 جایزه 200 هزار تومانی

هر ماه یک جایزه یک میلیون تومانی

و 2 جایزه 500 هزار تومانی

برای ثبت نام کلیک کنید

اعضا سایت، برای ورود کلیک کنید . . . 

 

اطلاع رسانی

آمار

  • بازدید امروز: 2869
  • بازدید دیروز: 3431
  • بازدید کل: 23001134