Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

جاذبه های گردشگری نیوزلند

جاذبه های گردشگری نیوزلند

کشور نیوزلند در جنوب غربی اقیانوس آرام است که شامل دو جزیره بزرگ و تعداد زیادی جزیره کوچک می باشد. نزدیکترین همسایه این سرزمین، استرالیا، دو هزار کیلومتر با آن از طریق دریا فاصله دارد.

کشور نیوزلند در جنوب غربی اقیانوس آرام است که شامل دو جزیره بزرگ و تعداد زیادی جزیره کوچک می باشد. نزدیکترین همسایه این سرزمین، استرالیا، دو هزار کیلومتر با آن از طریق دریا فاصله دارد. دیگر همسایگان این کشور، جزایر تونگا، فیجی و نیوکالدونیا هستند. پایتخت نیوزلند شهر ولینگتون بوده ولی بزرگترین شهر آن اوکلند می باشد.

جاذبه های گردشگری کشور نیوزلند بسیار بکر و زیبا هستند و همین جاذبه های نیوزلند گردشگران بسیاری را به این سو جذب می نماید. پس می توان گفت کشور زلاند نو با جمعیت کم و جاذبه های طبیعی بکر و دست نخورده اش می تواند از بهترین مقاصد گردشگری باشد.

کاشف زلاند نو، جیمز کوک، دریانورد و پوینده بریتانیایی می باشد که سفرهای اکتشفایی مهمی را فرماندهی کرده است. مهاجرت اروپاییان به ویژه مهاجران بریتانیایی و ایرلندی سبب شده است که بیشتر جمعیت نیوزلند را همین مهاجران تشکیل بدهند.

جاهای دیدنی نیوزلند ترکیبی از طبیعت و سازه های دست بشری است. به قدری در این کشور و شهرهایش از نظر تفریحی تنوع وجود دارد که همه سلیقه ها از خردسال تا پیر را راضی می نماید. پس جاذبه های توریستی نیوزلند را باید حتما تماشا کرد از از آنها لذت برد.

اطلاعات در مورد کشور نیوزلند:

زبان رسمی: انگلیسی/مائوری

مذهب: مسیحیت

نوع حکومت: مشروطه پادشاهی

جمعیت: حدود چهار میلیون نفر

مساحت: 268,680 کیلومتر مربع

واحد پول: دلار نیوزلند

برای شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات وارد سایت شوید اگر عضو نیستید ثبت نام کنید


یادبان، نکوداشت یاد رفتگان

اطلاع رسانی

کافه خوندنی

مقاله بخوانید، جایزه نقدی بگیرید

از اول خرداد 1400

هر هفته 10 جایزه

100 هزار تومانی و 5 جایزه 200 هزار تومانی

هر ماه یک جایزه یک میلیون تومانی

و 2 جایزه 500 هزار تومانی

برای ثبت نام کلیک کنید

اعضا سایت، برای ورود کلیک کنید . . . 

 

اطلاع رسانی

آمار

  • بازدید امروز: 2293
  • بازدید دیروز: 9027
  • بازدید کل: 22930259