Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

جاذبه های گردشگری سوئیس

جاذبه های گردشگری سوئیس

کشور سوئیس، کشوری آرام و زیبا واقع در اروپای غربیست و با کشورهای آلمان، اتریش، لیختناشتاین، ایتالیا و فرانسه همسایه می باشد.

کشور سوئیس، کشوری آرام و زیبا واقع در اروپای غربیست و با کشورهای آلمان، اتریش، لیختناشتاین، ایتالیا و فرانسه همسایه می باشد. پایتخت سوئیس، شهر برن است و بزرگترین شهر آن زوریخ می باشد. شهر برن، مرکز سوئیس شهری بسیاری زیباست.

جمعیت سوئیس بیش از 8 میلیون نفر است و از این لحاظ در رده 95 ام دنیا می باشد. جالب است بدانید که سوئیس از جمله کشورهای اروپاست که کاملا در خشکی محصور شده است. سوئیس کشور شکلات و رشته کوه های آلپ است. کشوری که تاریخی بسیار غنی دارد و بنا به گفته هایی به حدود 150 هزار سال پیش باز می گردد.

از جاذبه های گردشگری کشور سوئیس، رشته کوه های آلپ است؛ رشته کوه هایی که بسیاری از ما کودکیمان را در رویای آن و همنشینی با بچه های کوه آلپ در کارتون تلویزیونی آن سپری کردیم. از جاذبه های اصلی سوئیس به غیر از دیدنی هایش شامل ورزش های مختلفی که با توجه به موقعیت جغرافیایی در آن برگزار می شود، نیز می شود. 

کشور سوئیس از نظر درآمد برای هر فرد در سطح بسیار بالایی قرار دارد و از این لحاظ از کشورهای ثروتمند جهان است؛ می توان گفت یکی از دلایل این اتفاق این است که این کشور حدود 200 سال است که وارد هیچ جنگی نشده و کلا کشوری بی طرف می باشد. همچنین سوئیس از آن دسته کشورهایی می باشد که سن امید به زندگی در آن بسیار بالاست و مردم آن جزو شادترین مردم در بین کشورهای جهان هستند.

اطلاعاتی درباره کشور سوئیس:

زبان رسمی: فرانسوی/آلمانی/رومانش/ایتالیایی

مذهب: مسیحیت

نوع حکومت: جمهوری فدرال

جمعیت: حدود هشت و نیم میلیون نفر

مساحت: 41,285 کیلومتر مربع

واحد پول: فرانک سوئیس

 

برای شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات وارد سایت شوید اگر عضو نیستید ثبت نام کنید


یادبان، نکوداشت یاد رفتگان

اطلاع رسانی

کافه خوندنی

مقاله بخوانید، جایزه نقدی بگیرید

از اول خرداد 1400

هر هفته 10 جایزه

100 هزار تومانی و 5 جایزه 200 هزار تومانی

هر ماه یک جایزه یک میلیون تومانی

و 2 جایزه 500 هزار تومانی

برای ثبت نام کلیک کنید

اعضا سایت، برای ورود کلیک کنید . . . 

 

اطلاع رسانی

آمار

  • بازدید امروز: 1452
  • بازدید دیروز: 2688
  • بازدید کل: 22993544