Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

با ذهنت خوشبختیت رو بساز!

با ذهنت خوشبختیت رو بساز!

گروه تحقیقاتی لیمبیکسا در نظر دارد تا شما را با اصول و واقعیت‌های اساسی زندگی آشنا سازد تا از ماتریکس و خلسه‌ای که بسیاری از مربیان حوزه قانون جذب برای شما ساخته‌اند، خارج شوید و با راهکارهای عملی به سمت ثروت، موفقیت و … واقعی نه توهمی هدایت شوید.

تجربه خوشبخت شدن

 آیا میتونی خوشبخت بودن رو واسم تعریف کنی؟ اول خودت فکر کن و بعد ادامه متنو بخون. اگه خوشبختی این معنی رو میده که اول باید به خواسته ات برسی تا خوشبخت باشی، سخت در اشتباهی و باید بدونی که آدم میتونه همیشه خوشبخت بودن رو احساس کنه و ارتباطی به داشته ها یا خواسته ها نداره.

 احساس خوشبختی یعنی اینکه از هر چی که الان داری لذت ببری و از خداوند ممنون باشی. همین احساس باعث ورود طبیعی همه نعمتها به زندگیت میشه و یه چیز دیگه ای که خیلی لازمه بدونی اینه: (داشتن احساس خوشبختی همه کاری برات میکنه و احساس کردنش کارآسون و راحتیه). به تموم وقتایی فکر کن که میگفتی اگه به یه آدم یا حرفه یا درآمد یا …. خاصی برسم، خوشبخت میشم. آیا واقعاً رسیدن به یه خواسته میتونست باعث خوشبختیت بشه یا وقتی احساس خوشبختی کردی، اون رو به دست آوردی؟

 لذت بردن از هر لحظه، باعث میشه به صورت طبیعی نعمت و ثروت و… وارد زندگی و تجربیاتت بشه. ما اینجاییم تا تو رو به باور خوشبختی برسونیم. تا تو با استفاده از این قدرت، همه خواسته ها رو به صورت طبیعی جذب و دریافت کنی.

 

ذهن نامحدود بشری

ذهن ناخودآگاه تو مکانیه برای اتصال بُعد جسمانی به بُعد روحانی و معنوی. بُعدی که با اتصال بهش در واقع به قدرت کل متصل شدی و این یعنی قدرت خلق زندگیت رو به دست گرفتی.

با قرار گرفتن در مدار مناسب خوشبختی با این قدرت میتونی زندگیت رو عین یه بوم نقاشی ببینی که هر روز قشنگتر خلقش می‌کنی. هر روز به زندگی رویاییت نزدیک‌تر شدی چون تو قدرتت رو در اختیار خودت گرفتی و به خداوند یکتا که فرمانروای کل هستیه متصل شدی.

 برای قرار گرفتن در مدار فوق‌العاده‌ی خلق خواسته، ما برای هر کدوم از خواسته‌ها و رویاها و طبیعت شما فایل فرکانسیک خوشبختی رو ایجاد کردیم که با طی این مسیر به خواسته‌ات برسی:

- گوش کردن به فایل

- منطق سازی کردن و پیدا کردن مثال‌هایی از زندگی رویاییت با نگاه به زندگی افرادی که در حال تجربه‌ی خواسته‌ی تو هستن که باعث میشه رسیدن به اون خواسته برای تو منطقی‌تر بشه و ذهنت رو آماده‌تر کنی برای پذیرش تغییرات و باورهای محشر

- برداشتن قدم‌هایی که بهت الهام میشن تا به خواسته‌ات برسی.

 

پیگیری الهامات خوشبختی

بذار یه مژده رو الان بهت بدم. اگر خواسته‌ات صد قدم از تو دور باشه با کار‌کردن روی باورهات و تغییر ذهنت و تغییر فرکانس و مداری که توش قرار گرفتی، خواسته‌ات 99  قدم به سمت تو میاد و اون یه قدمی که تو باید برداری بهت الهام میشه. می‌بینی زندگی چقدر آسونه؟

 رفیق حتماً الان با خودت میگی اگه اینجوریه همه بشینیم زندگیمون رو با افکارمون خلق کنیم! دقیقاً دوست من :) زندگی خیلی آسون و لذت‌بخشه. به مرور زمان وقتی این مسیر رو طی می‌کنی الهامات بیشتری سمتت میان. پس استمرار و تعهد و دونستن اینکه اتفاقات داره توی جهان میفته لازمه‌ی تغییراته.

 

حقیقت زندگی

 وقتی کلید برق رو میزنی، تو حرکت الکترون‌ها رو با چشم نمی‌بینی ولی می‌دونی و ایمان داری که لامپ روشن میشه.  دقیقاً فرکانس‌هایی که می‌فرستی این شکلی کار می‌کنن؛ یعنی وقتی به چیزی فکر می‌کنی و انرژی سمتش می‌فرستی انگار داری بهش پیام میدی که بیا سمت من. در واقع واقعیت هم همینه و جهان با افکار ما ساخته میشه و قابل مشاهده نبودنش دلیل بر نبود اون‌ها نیست. در واقع اون‌ها حقیقی‌تر از هر چیز مادی توی این جهان هستن  حقیقی‌ترین، همانطور که خدا حقیقی‌ترینه.

 حتماً خیلی واسه‌ات پیش اومده که نگرانی راجع به چیزی داشتی و کلی با خودت کلنجار رفتی که نکنه اینجوری بشه و فلان کنه بهمان بشه و وقتی دقیقاً همون اتفاق میفته میگی دیدی گفتم؟ دیدی درست در اومد؟!

 دوست من! اون اتفاق، اتفاقی نبوده و ساخته‌ی ذهن تو بوده، تو با ذهنت خلقش کردی.

 حالا با برداشتن این قدم‌ها می‌خوایم به جای اینکه ناخواسته‌ها رو بسازیم، آگاهانه قدم برداریم و خواسته و رویای خوشبختی رو سمت خودمون بیاریم و این بار با اشک شوق بگیم دیدی خلقش کردم؟ دیدی من جذبش کردم؟ دیدی خدا و جهان من رو به خواسته‌هام رسوندن و من به این آسونی تونستم بهشون برسم؟

 

فایل فرکانسیک خوشبختی

فرکانس خوشبختی به نوبه‌ی خودش متفاوت‌ترین و کاراترین و ایده‌آل‌ترین و بهترین انتخاب برای افرادی هستش که دوست دارن تغییری اساسی توی زندگی و درون و باورهاشون ایجاد کنن. اون هم بدون هیچ مقاومت ذهنی بیشتری.

 سابلیمینال‌های موجود توی فایل فرکانسیک خوشبختی کاملاً به صورت فرکانسی آماده شده و پیغام‌های پنهان زیرآستانه‌ای آشکار برای ضمیر ناخودآگاه در چند لایه باورسازی و فرکانسیک توسط گروه تحقیقاتی لیمبیکسا ضبط و ایجاد شده که بسیار تأثیرگذار بوده و هر فایل متناسب با فرکانس مورد نظر خود و اون موضوع خاص تنظیم شده است.

 

علوم فرکانسیک و متافیزیک و روانشناسی توی تک تک این فایل‌ها اجرا شده و هر کدوم از جملات تاکیدی توی هر جنبه‌ای از زندگی، در نتیجۀ مطالعه علوم باورشناسی و منطبق با عملکرد ناخودآگاهت آماده شده است. در حالت کلی حساسیت و زمان بسیار فراوانی برای تولید فایل فرکانسیک صرف شده  و قطعاً جزو تاثیرگذارترین و عالی‌ترین انتخاب‌هات هستش.

 کار بسیار جالب و قدرتمند گروه تحقیقاتی لیمبیکسا، این هستش که علاوه بر استفاده از پیغام‌های پنهان سابلیمینال و فرکانسیک 7 لایه که به زبان کاملاً فارسی تولید شده، آیات و اسماء الهی نیز منطبق با علوم قرآنی و فرکانس سلامتی استفاده شده که همه این موارد علاوه بر تغییر فرکانس و ورود به مدار خواسته، باعث شکوفایی و آزادی روحت میشه و توی این مسیر، تو رو قدرتمند و پرنتیجه‌تر می‌کنه.

 

برای دریافت فایل صوتی خوشبختی، روی لینک زیر کلیک کنید و از تخفیفات آن بهره‌مند شوید:

 

 

فایل فرکانسیک خوشبختی

برای شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات وارد سایت شوید اگر عضو نیستید ثبت نام کنید


یادبان، نکوداشت یاد رفتگان

ارسال نظر

اطلاع رسانی

کافه خوندنی

مقاله بخوانید، جایزه نقدی بگیرید

از اول خرداد 1400

هر هفته 10 جایزه

100 هزار تومانی و 5 جایزه 200 هزار تومانی

هر ماه یک جایزه یک میلیون تومانی

و 2 جایزه 500 هزار تومانی

برای ثبت نام کلیک کنید

اعضا سایت، برای ورود کلیک کنید . . . 

 

اطلاع رسانی

آمار

  • بازدید امروز: 1178
  • بازدید دیروز: 3431
  • بازدید کل: 22999443