Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

8 روش ساده، سریع و ارزان برای نو کردن دکوراسیون خانه در سال جدید.

8 روش ساده، سریع و ارزان برای نو کردن دکوراسیون خانه در سال جدید.

روش های ساده زیادی هست برای نو کردن دکوراسیون خانه در سال جدید که توی دکوراسیون خونه و فضای کارمون تازگی و شادابی و زیبایی رو حس کنیم و از لحظه لحظه حضورمون لذت ببریم.

 اول پولوتو برای وسایل بزرگ کنار بذار:

وقتی برای خرید لوازم دکوراسیون داخلی به بازار میرین بیشتر پول تون رو واسه وسایل بزرگ دکوری کنار بذارین مثلا یه آینه قاب شده بزرگ که میاد تو خونه یه تاثیر خیلی بزرگی داره تا اینکه بجای اون یه تعداد زیادی وسیله دکوری کوچیک بخرین و بذارین توی ویترین.

 مناسب با فصل لوازم دکوری رو تغییر بده:

از چیزایی که تو هر فصل زیاد میشه میتونی به عنوان وسیله دکوری استفاده کنی مثلا دونه های کاج توی یه سبد یا صدف های دریا یا انارهای کوچیک خشک شده … اینا میتونه هم سرگرم کننده باشه وقتی که میاد روی میز نشیمن و هم طبیعت به رایگان در اختیارت میذاره که باهاش خونه تو خوشگل کنی.

وسایل جانبی دستشویی و حموم رو عوض کن:

وقتی به اندازه کافی پول نداری کل دکور دستشویی و حموم رو تغییر بدی، میتونی بجای اون وسایل اونهارو تغییر بدی مثل شیرآلات قدیمی یا آینه و جای حوله و همین طور چراغ های اون ها. حتی یه تغییر کوچیک در رنگ حوله ها و مایع دستشویی و ظرف اون این فضا ها رو تبدیل به یه جای زیباتر میکنه.

تزیین سرویس بهداشتی

 

 وقتشه که بری سراغ آشپزخونه:

 

بازم اگه پول نداری اشکال نداره بجای تغییرات کلی توی آشپزخونه ، میتونی با عوض کردن درهای کابینت و دستگیره های اون حال و هوای تازه ای به آشپزخونه بدی و چقدر بهتر میشه تو این تغییر رنگ دستگیره ها ، چراغ و شیرآلات رو با هم ست کنی.

باز سازی کابینت های قهوه ای

 

آستین بالابزن خودت بساز و پولتو پس انداز کن:

 

الان با این همه امکانات مثه اینترنت و فیلم های آموزشی مختلف میتونی بدون اینکه یه هنرمند تمام عیار باشی چیزای زیبایی رو خلق کنی.

از فکر کاغذ دیواری بیا بیرون:

دیوار یکی از ارکان اصلی دکوراسیون داخلی یه فضاست چون در واقع پس زمینه ای برای مبلمان و سایر وسایلیه که در یک فضا می چینیم و هر نوع تغییری توی رنگ یا بافتش باعث عوض شدن سبک و حال و هوای فضامون می شه. الان موضوع اینه که می خواید برای عید یه حال و هوای جدید تو دکوراسیون داخلی خونتون یا محل کارتون ایجاد کنید ولی می خواید کم هزینه باشه ؛ الان وقتشه که بری توی انباری و کمدهای خونه بگردی بشقاب های قدیمی گل دار و نقاشی شده که از مادر و مادر بزرگ به ارث رسیده در بیاری تمیزشون کنی و با چندتا میخ بزنی به دیوار و یا تابلوهای قشنگی که اصلا یادت رفته داری. حتی میشه از پوستر های بزرگ که تداعی کننده طبیعت ، کهکشان ، شهر و یا چیزای مورد علاقت هست بجای کاغد دیواری استفاده کنی.

مراحل ساخت دیوار پوش

مراحل ساخت دیوار پوش

 

 متر من! همراه اول من در خرید از بازار مبل:

برای اینکه در پولو و وقتت صرفه جویی کنی وقتی از خونه راه میوفتی یادت باشه که اول فضایی که میخوای واسش وسیله بخری اندازه بگیری و روی کاغذ بنویسی و بعدشم دست اون متر بیچاره رو بگیر ببر که هم دلش باز شه هم خیلی به کارت میاد که باهاش میتونی اندازه وسیله ها رو دربیاری و یه خواهش عاجزانه دارم که هیچوقت وسیله ای رو چشمی اندازه نزنین که چه بسا مبل هایی بودن که نرفته برگشتن . راستی در خونه رو اندازه بزنین که مطمئن بشین وسیله از در خونه میره تو.

آینه رمز زیبایی در دکوراسیون:

الان چند سالی هست که آینه ها دوباره دارن مهمون دکوراسیون خونه ها و فضاهای کاری ما میشن ، گرچه نه میشه استاد آینه کار رو پیدا کرد نه میشه اون وقت و حوصله قدیم را جستجو کرد. اما میشه با یه کم خلاقیت به آینه ها لباس امروزی بپوشونیم و از زیبایی شون و بازتاب های سحر آمیزشون توی دکوراسیونمون لذت ببریم. مثلا میشه یه دیوار رو با آینه تزیین کرد و از قاب های کوچک چوبی برای زیبا کردن این دیوار استفاده کرد.

آینه برای دکوراسیون دفتر کار

 

برای شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات وارد سایت شوید اگر عضو نیستید ثبت نام کنید


یادبان، نکوداشت یاد رفتگان

اطلاع رسانی

کافه خوندنی

مقاله بخوانید، جایزه نقدی بگیرید

از اول خرداد 1400

هر هفته 10 جایزه

100 هزار تومانی و 5 جایزه 200 هزار تومانی

هر ماه یک جایزه یک میلیون تومانی

و 2 جایزه 500 هزار تومانی

برای ثبت نام کلیک کنید

اعضا سایت، برای ورود کلیک کنید . . . 

 

اطلاع رسانی

آمار

  • بازدید امروز: 1470
  • بازدید دیروز: 2554
  • بازدید کل: 23019036