Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

درخواست رزرو دکتر کلیه و مجاری ادراری به چه صورت انجام می‌شود؟

درخواست رزرو دکتر کلیه و مجاری ادراری به چه صورت انجام می‌شود؟

اگر مشکلی در سیستم ادراری خود احساس می‌کنید، ممکن است نیاز به مراجعه به یک دکتر کلیه و مجاری ادراری داشته باشید. این دسته از متخصصین می‌توانند مشکلاتی از سنگ کلیه گرفته تا سرطان را درمان کنند.

درخواست رزرو دکتر کلیه و مجاری ادراری به چه صورت انجام می‌شود؟

اگر مشکلی در سیستم ادراری خود احساس می‌کنید، ممکن است نیاز به مراجعه به یک دکتر کلیه و مجاری ادراری داشته باشید. این دسته از متخصصین می‌توانند مشکلاتی از سنگ کلیه گرفته تا سرطان را درمان کنند.

برای رزرو وقت قبلی از دکترهای فوق تخصص مشکلات ادراری می‌توانید از روش‌های متنوعی همچون آنلاین و یا غیر‌حضوری استفاده کنید.

دکتر کلیه و مجاری ادراری کیست؟

متخصص کلیه و مجاری ادراری (اورولوژیست) در زمینه درمان بیماری‌های مرتبط با سیستم ادراری شامل کلیه‌ها، مثانه، حالب‌ها و مجرای ادرار تخصص دارد. اورولوژیست‌ها همچنین به درمان بیماری‌های مرتبط با دستگاه تناسلی مردان شامل آلت تناسلی مردان، بیضه‌ها و پروستات نیز می‌پردازند.

در چه صورتی باید به یک دکتر کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنیم؟

یک دکتر کلیه و مجاری ادراری می‌تواند مشکلات مثانه، عفونت‌های دستگاه ادراری، سرطان مثانه و کلیه، انسداد کلیه و سنگ کلیه را درمان کند. در صورتی که شما هر یک از علائم زیر را دارید، بهتر است به یک متخصص اورولوژی مراجعه نمایید. این علائم عبارتند از:

- سنگ کلیه

- سرطان پروستات

- مشکل در نگه داشتن ادرار

مردان نیز در صورت داشتن مشکلات زیر می‌توانند به یک پزشک کلیه و مجاری ادراری مراجعه نمایند:

- اختلال در نعوظ

- سرطان پروستات

- سرطان بیضه

زنان در صورت داشتن مشکلات زیر می‌توانند به متخصص اورولوژی مراجعه نمایند:

- مشکل در نگه داشتن ادرار

- افتادگی رحم

کودکان نیز در صورت شب ادراری‌های مکرر باید به یک دکتر کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنند.

 ملاقات با متخصص اورولوژی

در اولین ملاقات با دکتر کلیه و مجاری ادراری، پزشک ابتدا پرونده پزشکی ما را بررسی خواهد کرد و سوالاتی از شما خواهد پرسید. سپس در صورت نیاز معاینه بدنی انجام می‌دهد که شامل معاینه دستگاه تناسلی و مقعدی است. همچنین ممکن است انجام آزمایش خون یا آزمایش سی‌تی‌اسکن یا سونوگرافی برای بررسی دقیق‌تر اعضای بدن شما نیاز باشد.

متخصص اورولوژی چه درمان‌هایی انجام می‌دهد؟

اورولوژیست‌ها ممکن است دارو تجویز کنند یا با آموزش تمریناتی به حل مشکل بیمار کمک نمایند. به عنوان مثال می‌توان با انجام تمریناتی که عضلات لگن را تقویت می‌کند، برخی از مشکلات مربوط به نگه‌داشتن ادرار را کنترل کرد. در صورت نیاز، یک متخصص کلیه و مجاری ادراری می‌تواند جراحی نیز انجام دهد.

چه زمانی باید به متخصص اورولوژی مراجعه کنید؟

اگر بیمار دچار مشکلات خفیف دستگاه ادراری باشد، یک پزشک عمومی نیز می‌تواند او را درمان کند. اما اگر علائم بیمار شدیدتر باشد لازم است که به یک متخصص اورولوژی مراجعه کند. برخی از این علائم عبارتند از:

- وجود خون در ادرار

- از دست دادن کنترل مثانه

- احساس درد در هنگام ادرار

- احساس درد در کمر، معده و کشاله ران که می‌تواند علامت سنگ کلیه باشد.

- مشکل در نعوظ یا حفظ آن

- پروستات بزرگ شده

-  سرطان‌های دستگاه ادراری مانند سرطان پروستات، کلیه، مثانه و...

درخواست رزرو دکتر کلیه و مجاری ادراری به چه صورت است؟

برای رزرو وقت از پزشک کلیه و مجاری ادراری می‌توانید به صورت حضوری به مطب پزشک مورد نظر مراجعه کنید و یا از طریق وبسایت‌های معتبر اقدام به رزرو وقت حضوری یا اینترنتی نمایید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت پذیرش 24 لیست کاملی از بهترین متخصصین اورولوژی کشور را مشاهده کرده و به راحتی نوبت حضوری یا تماس تلفنی با پزشک مورد نظرتان رزرو نمایید. در ادامه شما را با برخی از این پزشکان آشنا خواهیم کرد.

دکتر سید حمیدرضا آرزه‌گر

دکتر سید حمیدرضا آرزه‌گر دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال 1387 بدست آورد و در سال 1391 موفق به دریافت تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) گشتند. مطب ایشان در بندرعباس است.

دکتر پیام وزیری

دکتر پیام وزیری دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال 1375 بدست آورد و در سال 1383 موفق به دریافت تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) گشتند. مطب ایشان در شهریار است.

دکتر امیر فکور

دکتر امیر فکور دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال 1387 بدست آورد و در سال 1394 موفق به دریافت تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) گشتند. مطب ایشان در مبارکه اصفهان است.

دکتر فرشید علیزاده

دکتر فرشید علیزاده دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال 1380 بدست آورد و در سال 1386 موفق به دریافت تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) گشتند. دکتر علیزاده در سال 1388 نیز فلوشیپ جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی کودکان (اورولوژی کودکان) را بدست آوردند. مطب ایشان در اصفهان است.

دکتر حسن نصیری طوسی

دکتر حسن نصیری طوسی دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال 1366 بدست آورد و در سال 1376 موفق به دریافت تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) گشتند. مطب ایشان در یزد است.

دکتر علی‌محمد خیراندیش

دکتر علی‌محمد خیراندیش دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال 1365 بدست آورد و در سال 1371 موفق به دریافت تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) از دانشگاه اصفهان گشتند. مطب ایشان در یزد است.

دکتر محمدرضا دهستانی

دکتر محمدرضا دهستانی دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال 1379 بدست آورد و در سال 1389 موفق به دریافت تخصص بیماری‌های داخلی گشتند. دکتر دهستانی در سال 1392 فوق تخصص خود را در زمینه بیماری‌های کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان) دریافت کردند. مطب ایشان در یزد است.

دکتر سعید پاکدل

دکتر سعید پاکدل در سال 1393 تخصص خود در زمینه جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) را بدست آوردند و در سال 1398 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی درون‌بین کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اندویرولوژی) گشته‌اند. دکتر پاکدل بیش از 15 سال سابقه طبابت دارند و مطب ایشان در استان یزد قرار دارد.

دکتر ناصر شمس

دکتر ناصر شمس دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال 1388 دریافت کردند و در سال 1397 نیز موفق به دریافت تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) گشتند. مطب ایشان در بندرعباس قرار دارد.

دکتر علی حاجب

دکتر علی حاجب سال 1390 موفق به دریافت تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی(اورولوژی) گشته‌اند. دکتر حاجب بیش از 10 سال سابقه طبابت دارند و مطب ایشان در تهران قرار دارد. هم‌اکنون ایشان به عنوان پزشک معتمد پزشکی قانونی و نیروهای مسلح مشغول به کار هستند.

 

برای شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات وارد سایت شوید اگر عضو نیستید ثبت نام کنید


  • تاریخ: سه شنبه 12 مرداد 1400 - 07:25
  • صفحه: سلامت
  • بازدید: 2803

یادبان، نکوداشت یاد رفتگان

ارسال نظر

اطلاع رسانی

کافه خوندنی

مقاله بخوانید، جایزه نقدی بگیرید

از اول خرداد 1400

هر هفته 10 جایزه

100 هزار تومانی و 5 جایزه 200 هزار تومانی

هر ماه یک جایزه یک میلیون تومانی

و 2 جایزه 500 هزار تومانی

برای ثبت نام کلیک کنید

اعضا سایت، برای ورود کلیک کنید . . . 

 

اطلاع رسانی

آمار

  • بازدید امروز: 2503
  • بازدید دیروز: 4142
  • بازدید کل: 23009031