Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

بهترین 10 خودرو 2017.

بهترین 10 خودرو 2017.

مؤسسه‌ی Consumer Reports جدیدترین فهرست گزارش خود را در مورد برترین خودروهای در معرض فروش گذاشته‌شده در ایالات متحده، منتشر کرده است.

برای قرار گرفتن در فهرست بهترین ده خودرو ۲۰۱۷ این موسسه، یک خودرو باید ثابت کند که در میان دیگر شرکت‌ها ممتاز است – از آزمون‌های جاده‌ای دقیق این فهرست بگذرد، اطمینان، امنیت، و رضایت مشتری بی‌قیدوشرطی از خود به نمایش بگذارد. به‌عبارت دیگر، مؤسسه‌ی Consumer Reports می‌نویسد، این خودروها، “تحسین ما را برانگیختند، و ما با اطمینان آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.”

امسال، تویوتا با سه شرکت‌کننده سردمدار این فهرست است، و شورلت با دو برنده در جایگاه بعدی قرار دارد. در ادامه نگاه دقیق‌تری به فهرست ۱۰ بهترین خودرو ۲۰۱۷ از نگاه Consumer Reports خواهیم داشت:

1. کامپکت کوچک: تویوتا یاریس آی‌ای (Toyota Yaris iA)

قیمت نمونه‌ی آزمایش شده: ۱۷،۵۷۰ دلار

چرا در این فهرست قرار گرفته‌است: خودروی سدان تویوتا یاریس آی ای که تولید گروه مزدا است، این خودرو در بین کارکنان Consumer Report که این خودرو را به‌عنوان یک جایگزین عالی در بخشی تشریح می‌کند که با مدل‌های غیرضروری پر شده‌است، به موفقیت دست یافت. این گزارش، آی‌ای را به‌خاطر موتور چهار سیلندر روان و قدرتمند و همچنین به‌خاطر رانندگی راحت و گیربکس اتوماتیک تحسین می‌کند.

2. خودروی کامپکت: شورلت کروز (Chevrolet Cruze)

قیمت نمونه‌ی آزمایش شده: ۲۳،۱۴۵ دلار

چرا در این فهرست قرار گرفته‌است: شورلت کروز با شکست دادن هوندا سیویک و تویوتا کرولا یک پله بالاتر رفت تا جایگاه اول این بخش را در دست بگیرد. کارکنان مؤسسه‌ی CR این خودرو را به‌خاطر اتاقک ساکت، رانندگی راحت، مشخصه‌های خوب، و موتور توربوشارژ قدرتمند و در عین حال باصرفه، تحسین کردند.

3. کامپکت هیبریدی: تویوتا پریوس (Toyota Prius)

قیمت نمونه‌ی آزمایش شده: ۲۷،۳۲۳ دلار

چرا در این فهرست قرار گرفته‌است: تویوتا پریوس مدت‌ها است به‌خاطر مصرف بنزینش متمایز بوده‌است، ولی مدل هیبریدی باصرفه چیزی فراتر از یک وسیله برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها است. این گزارش تحت تأثیر این مشخصه‌های نسل جدید پریوس قرار گرفت: رانندگی بهبودیافته، اتاقک ساکت‌تر، دینامیک رانندگی بهتر، و مجموعه‌ی جامعی از مشخصه‌های امنیتی استاندارد.

4. ماشین اسپورت: مزدا MX-5 میاتا (Mazda MX-5 Miata)

قیمت نمونه‌ی آزمایش شده: ۲۹،۹۰۵ دلار

چرا در این فهرست قرار گرفته‌است: به نوشته‌ی CR “مزدا MX-5 میاتا تجسم لذت رانندگی است”. میاتا مدت‌ها یکی از بهترین خودروهای سواری در جهان بوده‌ است. و آخرین نقل قول در مورد این خودرو با انتشار این گزارش به روند خود ادامه داده است، این گزارش تحت تأثیر این ویژگی‌های میاتا است: دینامیک رانندگی‌اش، گیربکس دستی، و صرفه‌جویی در مصرف سوخت.

5. سدان سایز متوسط: کیا اپتیما (Kia Optima)

قیمت نمونه‌ی آزمایش شده: ۲۵،۸۶۰ دلار

چرا در این فهرست قرار گرفته‌است: کیا اپتیما در بخشی به پیروزی رسید که صاحب‌نام‌هایی مانند هوندا اکورد (Honda Accord) و تویوتا کمری (Toyota Camry) حضور داشتند. با این‌حال، به استناد CR، پیروزی اپتیما چیزی ورای لیاقتش است. در این گزارش ذکر شده‌است که: “این خودرو تمامی گزینه‌های صحیح را برای خریداران یک خودروی سبک خانوادگی فراهم می‌آورد، واکنش سریع، رانندگی یکنواخت و مبدل قدرت خوب، فواصل کوتاه توقف، کنترل‌هایی که به‌راحتی قابل استفاده هستند، و صندلی عقب راحت و جادار”.

6. سدان بزرگ: شورلت ایمپالا (Chevrolet Impala)

قیمت نمونه‌ی آزمایش شده: ۳۹،۱۱۰ دلار

چرا در این فهرست قرار گرفته‌است: یک‌بار دیگر، شورلت ایمپالا جایزه‌ی بهترین سدان بزرگ را به خانه برد. این گزارش از این موارد تأثیر گرفت: صندلی‌های حمایتی ایمپالا، اتاقک جادار، رانندگی بهبودیافته، و واکنش سریع.

7. شاسی بلندهای (اس یو وی) کوچک: سوبارو فارستر (Subaru Forester)

قیمت نمونه‌ی آزمایش شده: ۲۷،۱۴۵ دلار

چرا در این فهرست قرار گرفته‌است: سوبارو در سال‌های اخیر روی دور موفقیت بوده‌است. مطمئنا مدل کراس اوور فارستر نقش بسزایی در موفقیت این برند ایفا کرده‌است. در گزارش CR نقل شده‌است که: “سوبارو فارستر استانداردی برای شاسی بلندهای کوچک تنظیم کرد، جادار بودن نسبی، مصرف بهینه‌ی سوخت، اطمینان، و دسترسی راحت را با هم تلفیق کرد.”

8. شاسی بلند اندازه‌ی متوسط: تویوتا هایلندر (Toyota Highlander)

قیمت نمونه‌ی آزمایش شده: ۴۱،۱۶۹ دلار

چرا در این فهرست قرار گرفته‌است: به گزارش CR “در بخش رقابتی، شاسی بلندهای اندازه‌ی متوسط می‌بایست تمام موارد را با موفقیت سپری کنند، ولی هیچ‌یک از آن‌ها نتوانست بهتر از تویوتا هایلندر عمل کند.” این گزارش از عملکرد، ایمنی و اطمینان هایلندر تقدیر کرده‌است.

9. شاسی بلند لوکس: آئودی کیو ۷ (Audi Q7)

قیمت نمونه‌ی آزمایش شده: ۶۸،۶۹۵ دلار

چرا  در فهرست ۱۰ بهترین خودرو ۲۰۱۷ قرار گرفته‌است: به‌استناد CR، آئودی Q7 بالاترین امتیاز را بین شاسی بلندهایی کسب کرده است، که در سال‌های اخیر آزمایش کرده‌است. آئودی Q7 شاسی بلندی است که سه ردیف صندلی دارد و کارکرد، راحتی و عملکردی لوکس مانند سدان دارد. علاوه بر این، Q7 فناوری اطلاعات و سرگرمی (infotainment) جهانی آئودی را دارا است.

10. پیکاپ کامپکت: هوندا ریج‌لاین (Honda Ridgeline)

قیمت نمونه‌ی آزمایش شده: ۳۶،۴۸۰ دلار

چرا در این فهرست قرار گرفته‌است: هوندا ریج‌لاین به بازبینی‌های غوغابرانگیزی نسبت داده شده‌است. و این بازبینی‌ها با گزارش‌های CR‌ ادامه پیدا می‌کند که تحت تأثیر کارکرد و سازگارپذیری آن است. در این گزارش نوشته شده‌است “مهندسان CR دریافتند که رانندگی ریج‌لاین بیشتر به سدان شبیه است تا رقبای گردن‌کلفتش. همچنین از هر کامپکت یا پیکاپ سایز بزرگ بسیار بهتر کنترل می‌شود، و مصرف کلی ۲۰mpg دارد، و به تمام وانت‌های غیر دیزلی از نظر مصرف سوخت رکب زده‌است”.

 

برای شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات وارد سایت شوید اگر عضو نیستید ثبت نام کنید


یادبان، نکوداشت یاد رفتگان

اطلاع رسانی

کافه خوندنی

مقاله بخوانید، جایزه نقدی بگیرید

از اول خرداد 1400

هر هفته 10 جایزه

100 هزار تومانی و 5 جایزه 200 هزار تومانی

هر ماه یک جایزه یک میلیون تومانی

و 2 جایزه 500 هزار تومانی

برای ثبت نام کلیک کنید

اعضا سایت، برای ورود کلیک کنید . . . 

 

اطلاع رسانی

آمار

  • بازدید امروز: 109
  • بازدید دیروز: 6030
  • بازدید کل: 23026761