Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

جاذبه های گردشگری ایتالیا

جاذبه های گردشگری ایتالیا

کشور ایتالیا در جنوب اروپای مرکزی، در همسایگی فرانسه، سوییس، اتریش و اسلوونی میباشد. آب و هوای آن معتدل فصلی و مدیترانه ای می باشد و جاهای دیدنی آن، این کشور را مقصد خوبی برای گردشگران قرار داده است.

کشور ایتالیا در جنوب اروپای مرکزی، در همسایگی فرانسه، سوییس، اتریش و اسلوونی میباشد. آب و هوای آن معتدل فصلی و مدیترانه ای می باشد و جاهای دیدنی آن، این کشور را مقصد خوبی برای گردشگران قرار داده است. با ایرانسل و همراه اول هم قرار داد Roaming دارد.

جاذبه های توریسیتی ایتالیا بسیارند و این کشور را به کشوری کاملا توریستی تبدیل کرده اند. این کشور، شبه جزیره ای در مرکز دریای مدیترانه است که همگی به زبان ایتالیایی صحبت می نمایند. دو کشور سن مارینو و واتیکان هم در آن قرار گرفته اند، با جمعیت 60 میلیونی خود، ششمین کشور پرجمعیت اروپا و بیست و سومین کشور پرجمعیت جهان به شمار می رود.

جاذبه های گردشگری ایتالیا در شهرهای آن به بهترین نحو پراکنده اند به طوریکه تمامی شهرها توریست های خاص خود را دارند.

پایتخت ایتالیا و بزرگترین شهر آن رم می باشد که تولد تمدن های بسیاری را به خود دیده است. ایتالیا دارای تاریخی غنی از تماس ها و تبادلاتی میباشد که بر مردم، اقتصاد و فرهنگ آن تاثیر گذاشته است. بر اساس محاسبه ای که یونسکو انجام داده، بیش از نیمی از میراث فرهنگی جهان در کشور ایتالیا واقع شده است همین باعث شده که جاذبه های دیدنی کشور ایتالیا زبانزد باشند.

جاذبه های گردشگری ایتالیا در ونیز، رم، میلان، فلورانس و بسیاری از شهرهای دیگر باعث شده که این کشور از جمله مقاصدی باشد که در برنامه هر بازدید کننده ای قرار گیرد. میراث فرهنگی پنهانی نیز در بسیاری از شهرها وجود دارند. تور ایتالیا میتواند انتخاب درستی برای سفر به این کشور زیبا باشد. 

ایتالیا مدت ها مرکز سیاسی تمدن غربی و پایتخت امپراتوری روم به شمار می رفت. ایتالیای امروز در صف 8 کشور صنعتی جهان قرار گرفته و سطح زندگی در آن بالا و از لحاظ کیفیت زندگی، جزو فهرست 10 کشور برتر جهان است.

اطلاعاتی در مورد کشور ایتالیا:

زبان رسمی: ایتالیایی

مذهب: مسیحیت کاتولیک

نوع حکومت: جمهوری

جمعیت: حدود 60 میلیون نفر

مساحت: 301,353 کیلومتر مربع

واحد پول: یورو (Euro – EUR)

€0,8 = $1

اختلاف زمانی با ایران: دو ساعت و نیم عقب تر

پیش شماره: +39

ولتاژ برق: 230 ولت

آب لوله کشی: قابل شرب

ویزا: نیاز به ویزای شنگن دارد.

برای شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات وارد سایت شوید اگر عضو نیستید ثبت نام کنید


یادبان، نکوداشت یاد رفتگان

اطلاع رسانی

کافه خوندنی

مقاله بخوانید، جایزه نقدی بگیرید

از اول خرداد 1400

هر هفته 10 جایزه

100 هزار تومانی و 5 جایزه 200 هزار تومانی

هر ماه یک جایزه یک میلیون تومانی

و 2 جایزه 500 هزار تومانی

برای ثبت نام کلیک کنید

اعضا سایت، برای ورود کلیک کنید . . . 

 

اطلاع رسانی

آمار

  • بازدید امروز: 3967
  • بازدید دیروز: 4121
  • بازدید کل: 23006353