Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

راهنمای مسافرت: کیسه بقا

راهنمای مسافرت: کیسه بقا

یک طبیعت‌گرد باید همیشه برای مقابله با شرایط سخت آماده باشد. کیسه بقا ابزاری است که باید در کوتاهترین سفرهای طبیعت‌گردی، افراد همراه خود داشته باشند که در مواقع لزوم به کمک آنها بیاید.

یک طبیعت‌گرد باید همیشه برای مقابله با شرایط سخت آماده باشد. کیسه بقا ابزاری است که باید در کوتاهترین سفرهای طبیعت‌گردی افراد همراه خود داشته باشند که در مواقع لزوم به کمک آنها بیاید.

کیسه بقا یک کیف کمری با وزن تقریبی 500 تا 700 گرم است که طبیعت‌گردان علاوه بر کوله‌پشتی آن را با خود حمل می‌کنند. این کیسه یا کیف حاوی لوازمی است که در شرایط سخت شما را زنده نگه می‌دارد. قطب‌نما، چراغ‌قوه و باتری اضافه، چاقو، سوزن و نخ، قیچی، کبریت و فندک (در ظرفی باشد که آب در آن نفوذ نکند)، جوراب اضافه، کش، کیسه فریزر، خودکار و برگه یادداشت (برای یادداشت گذاشتن هنگامی که گم می‌شوید)، لوازمی است که در کیسه بقا باید موجود باشد. علاوه بر اینها، باند، چسب‌زخم، الکل طبی یا صنعتی، قرص سرماخوردگی و پودر او آر اس نیز لوازم بهداشتی و دارویی موجود در کیسه بقا هستند.

جیره غذایی نیز بخش دیگر کیسه بقا را تشکیل می‌دهد که این جیره غذایی شامل مواد غذایی شور و شیرین و مقوی مثل نخودچی و کشمش، بادام، خرما، پسته، عسل و غیره است. در کنار این جیره غذایی همراه داشتن یک قمقمه آب را فراموش نکنید. کیسه بقا را همیشه و همیشه همراه خود داشته باشید و سعی کنید از ابزار و لوازمی برای پرکردن آن استفاده کنید که کمترین حجم و وزن را داشته باشند. همچنین جای هر وسیله را در کیسه بقای خود به‌خاطر داشته باشید تا در تاریکی هم بتوانید به راحتی آن را پیدا کنید.

برای شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات وارد سایت شوید اگر عضو نیستید ثبت نام کنید


یادبان، نکوداشت یاد رفتگان

اطلاع رسانی

کافه خوندنی

مقاله بخوانید، جایزه نقدی بگیرید

از اول خرداد 1400

هر هفته 10 جایزه

100 هزار تومانی و 5 جایزه 200 هزار تومانی

هر ماه یک جایزه یک میلیون تومانی

و 2 جایزه 500 هزار تومانی

برای ثبت نام کلیک کنید

اعضا سایت، برای ورود کلیک کنید . . . 

 

اطلاع رسانی

آمار

  • بازدید امروز: 87
  • بازدید دیروز: 9027
  • بازدید کل: 22928053