Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

نظریه جدید استیون هاوکینگ در مورد پایان عمر سیاره زمین!

نظریه جدید استیون هاوکینگ در مورد پایان عمر سیاره زمین!

نظریه جدید استیون هاوکینگ در مورد پایان عمر سیاره زمین چندی پیش طی سخنرانی او در دانشگاه آکسفورد رسما اعلام شد. او در سخنرانی خود خبر پایان عمر زمین را تا هزار سال آینده یه جهانیان داد.

نظریه جدید استیون هاوکینگ در مورد پایان عمر سیاره زمین چندی پیش طی سخنرانی او در دانشگاه آکسفورد رسما اعلام شد . او در سخنرانی خود خبر پایان عمر زمین را تا هزار سال آینده یه جهانیان داد.

زمان دقیق پایان عمر سیاره زمین حالا برای بسیاری از دانشمندان تبدیل به یک معمای بزرگ شده است . استیون هاوکینگ هم که به عقیده بسیاری برترین مغز زنده دنیا محسوب می شود در این مورد نظریات متفاوتی دارد .

او ابتدا در سال ۲۰۱۰ به دانشمندان و فعالان در زمینه هوش مصنوعی اخطار داد که اگر بیش از این علم هوش مصنوعی را پیشرفت دهند بشر تنها صد سال دیگر می تواند روی این سیاره دوام بیاورد . سپس در سال ۲۰۱۳ نیز دوباره در این مورد ابراز نگرانی کرده و مشابه همین هشدار را به جهانیان داد . اما جالب است بدانید استیون هاوکینگ به دلیل بیماری ALS با استفاده از نوعی هوش مصنوعی توانایی صحبت کردن پیداکرده و حالا این علم را عامل نابودی بشر و زمین می داند .

نظریه جدید استیون هاوکینگ در مورد پایان عمر سیاره زمین

استیون هاوکینگ در جدیدترین اظهارات خود اعلام کرده که باید خیلی زود به فکر فرار از زمین بوده و یک سیاره مناسب برای سکونت در آن پیدا کنیم . او عقیده دارد تا هزار سال دیگر زمین بصورت کامل نابود شده و تا آن زمان ما باید گونه انسان ها را از خطر نابودی نجات دهیم .

استیون ویلیام هاوکینگ فیزیکدان نظری، کیهان‌شناس و نویسندهٔ بریتانیایی و مدیر تحقیقات مرکز کیهان‌شناسی نظری در دانشگاه کمبریج است که کارهای علمی‌اش سابقه‌ای بیش از چهل سال دارد. کتاب‌ها و همایش‌هایش، او را به یک چهرهٔ محبوب تبدیل کرده‌است. در حال حاضر، او عضو جامعهٔ سلطنتی هنر و عضو ثابت جامعهٔ اسقفان دانشمند است. او در سال ۲۰۰۹ موفق به دریافت مدال آزادی ریاست جمهوری آمریکا شد. هاوکینگ به مدت سی سال یعنی از سال ۱۹۷۹ تا یکم اکتبر ۲۰۰۹، دارنده کرسی ریاضیات لوکاس بوده‌است. وی به خاطر فعالیت در زمینهٔ کیهان‌شناسی و جاذبه کوانتوم به ویژه در زمینهٔ سیاه‌چاله، شناخته شده‌است. کتاب تاریخچه زمان او که با رکوردی ۲۳۷ هفته‌ای به عنوان پرفروش‌ترین کتاب در بریتانیا باقی‌ماند، باعث شهرتش شد.

 

برای شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات وارد سایت شوید اگر عضو نیستید ثبت نام کنید


یادبان، نکوداشت یاد رفتگان

اطلاع رسانی

کافه خوندنی

مقاله بخوانید، جایزه نقدی بگیرید

از اول خرداد 1400

هر هفته 10 جایزه

100 هزار تومانی و 5 جایزه 200 هزار تومانی

هر ماه یک جایزه یک میلیون تومانی

و 2 جایزه 500 هزار تومانی

برای ثبت نام کلیک کنید

اعضا سایت، برای ورود کلیک کنید . . . 

 

اطلاع رسانی

آمار

  • بازدید امروز: 886
  • بازدید دیروز: 1611
  • بازدید کل: 22883712