Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

نگرانی دانشمندان از حضور شی کروی مرموز در مقابل خورشید!

نگرانی دانشمندان از حضور شی کروی مرموز در مقابل خورشید!

نگرانی دانشمندان از حضور شی کروی مرموز در مقابل خورشید در حالی این روزها وضعیتی جدی به خود گرفته است که ماهواره های سازمان فضایی ناسا از یک شی کروی مرموز در منظومه شمسی به وضوح تصویر برداری کرده اند.

به همین دلیل و با رصد این شی کروی مرموز در مقابل خورشید گمانه زنی های زیادی درباره کشف یک سیاره یا ستاره جدید یا یک شی فضایی کاملا متفاوت توسط دانشمندان آغاز شده و به همین دلیل دانشمندان سراسر جهان درباره ماهیت و چگونگی حضور این جسم کروی بزرگ که تصویرش توسط ناسا از روبرو از خورشید گرفته است، نه تنها دچار سردرگمی شده اند بلکه تا به حال پاسخی برای آن ارائه نداده اند.

شی کروی مرموز در مقابل خورشید

با این حال تصاویری کاملا واضح از این شی کروی مرموز توسط ماهواره های STEREO قبل از آنکه در مقابل خورشید محو شود به ثبت رسیده است.

البته شایعات در خصوص این شی کروی مرموز در مقابل خورشید از آن جا محققان را دچار سردرگمی بیشتری کرده است که  یک شهروند مکزیک بنام پاملا جانسون نیز این تصاویر را در حساب کاربری خود در فیس بوک منتشر کرده است و همین امر گمانه زنی و ایجاد شایعات مختلف درباره این شی را بیشتر کرده است.

شی کروی مرموز در مقابل خورشید

با این حال برخی از نظریه پردازان درباره این پدیده عجیب و حضور این شی کروی مرموز در مقابل خورشید معتقدند این شی خواه یک حجم عظیم فضایی باشد یا یک فضاپیمای بزرگ، هنوز ماهیتش برای زمینی ها مشخص نیست، اما ورود آن به منظومه شمسی کمی نگران کننده است.

برای شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات وارد سایت شوید اگر عضو نیستید ثبت نام کنید


یادبان، نکوداشت یاد رفتگان

اطلاع رسانی

کافه خوندنی

مقاله بخوانید، جایزه نقدی بگیرید

از اول خرداد 1400

هر هفته 10 جایزه

100 هزار تومانی و 5 جایزه 200 هزار تومانی

هر ماه یک جایزه یک میلیون تومانی

و 2 جایزه 500 هزار تومانی

برای ثبت نام کلیک کنید

اعضا سایت، برای ورود کلیک کنید . . . 

 

اطلاع رسانی

آمار

  • بازدید امروز: 814
  • بازدید دیروز: 1611
  • بازدید کل: 22883640